رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آخرین بازی در راه ایکس‌باکس کینکت

بازی جدیدی که برای کینکت منتشر خواهد شد به احتمال زیاد آخرین عنوان برای آن خواهد بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از گیم فا، زمانی بود که مایکروسافت برای کینکت برنامه‌های مختلفی داشت. کینکت در اصل یک افزودنی جانبی برای کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان بود.در اصل کینکت قرار بود پاسخی از جانب مایکروسافت به Will باشد. قرار بود این کنسول تجربه‌ی بازی با استفاده از تمام بدن را برای بازی‌بازان ایجاد کند. گرچه مطمئناً حرکت ابتکاری بود، اما در نهایت از محبوبیت آن کاسته شد و منجر به کنار گذاشتن آن شد.

بدیهی است که این به معنای پایان کینکت نبود، اما در کمال تعجب یک بازی که برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده، از کینکت پشتیبانی می‌کند. نکته‌ی جالب این است که این بازی حتی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

بازی Space Warlord Organ Trading Simulator عنوانی است که از طریق استیم (Steam) توسط استودیوی استرنج اسکافولد (Strange Scaffold) ساخته خواهد شد.

در حالی که بازی را می‌توان فقط با صفحه‌کلید و موس انجام داد، به هر دلیلی این استودیو تصمیم گرفته است امکان استفاده از کینکت را نیز فراهم کند.

در صفحه‌ی رسمی استیم بازی چیزی در مورد پشتیبانی از کینکت ذکر نشده است. این اطلاعات منحصرا توسط Rock Paper Shotgun فاش شده است. این می‌تواند آخرین بازی کینکت باشد که تاکنون ساخته شده است. به شرطی که هیچ توسعه دهنده‌ی دیگری تصمیم به پیروی از آن نگیرد و آن را در بازی خود وارد کند.

بازی Space Warlord Organ Trading Simulator در اواخر سال جاری برای استیم منتشر خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.