رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

۸ عادت‌ جالب میلیونرها که شاید از آن آگاه نیستید

اگر در اینترنت جستجو کنید متوجه خواهید شد که دوره‌ها، مقاله‌ها، ویدئوها و همچنین کتاب‌های زیادی در مورد چگونگی دستیابی به موفقیت مالی پیدا خواهید کرد، امّا باید بدانید که دانستن عادت‌های افراد پولدار خالی از لطف نیست و می‌توانید با کمک آن‌ها راه خود را برای موفقیت مالی راحت‌تر کنید.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با تکامل فناوری و دسترسی بیشتر به اطلاعات، تعریف موفقیت نیز چالش‌برانگیزتر شده است؛ به طوری که بسیاری از افراد در حالی که تلاش می‌کنند فرمول واقعی موفقیت را کشف کنند، در یک چالش بزرگ برای کسب ثروت و قدرت گرفتار می‌شوند.

اگر در اینترنت جستجو کنید متوجه خواهید شد که دوره‌ها، مقاله‌ها، ویدئوها و همچنین کتاب‌های زیادی در مورد چگونگی دستیابی به موفقیت مالی پیدا خواهید کرد، امّا باید بدانید که دانستن عادت‌های افراد پولدار خالی از لطف نیست و می‌توانید با کمک آن‌ها راه خود را برای موفقیت مالی راحت‌تر کنید.

برای توسعه شخصی مطالعه می‌کنند

عادت روزانه‌ای که در میان میلیونرها مشترک بوده، خواندن است. به عنوان مثال؛ اگر شما یک کارآفرین هستید، برای تبدیل شدن به یک رهبر کارآمد و یک صاحب تجارت تأثیرگذار باید مطالعه کنید، چرا که خواندن به شما کمک می‌کند که بدون رفتن به مدرسه تجارت، رشد کنید و بیشتر یاد بگیرید.

تحقیقی که توسط توماس کرولی انجام شده است، نشان می‌دهد حدود ۸۵ درصد از میلیونرهای خودساخته، هر ماه حداقل، دو یا چند کتاب می‌خوانند که وارن بافت یکی از این نمونه‌هاست؛ به طوری که او در روزهای ابتدایی سرمایه گذاری خود، ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ صفحه را در یک روز می‌خواند.

در حالی که میلیونرها گاهی برای لذت می‌خوانند، آن‌ها همچنین یاد می‌گیرند که خود و توانایی شان را بهبود ببخشند؛ به طوری که آن‌ها مطالبی در خصوص رهبری کردن، نحوه زندگی، کمک به خود، زندگینامه، زندگی و همچنین وقایع کنونی را دنبال می‌کنند.

داشتن چند منبع درآمد

عادت موفقیت‌آمیز دیگری که در مورد افراد موفق مشاهده شده این است که آن‌ها به یک منبع درآمد وابسته نیستند و هر فرد میلیونری دارای منابع درآمد چندگانه است و این موضوع به آن‌ها کمک می‌کند تا چالش‌های اقتصادی را مدیریت کرده و همچنین درآمد بیشتری کسب کنند.

آن‌ها افرادی منفعل برای کسب درآمد هستند که به این کار وابستگی دارند و از طریق وام، درآمد اجاره از املاک و مستغلات، حق امتیاز از دارایی‌های معنوی، سود سهام از سرمایه گذاری بهره می‌گیرند و آن‌ها همچنین یک تجارت جانبی راه اندازی کرده یا یک وب سایت را اداره می‌کنند یا محصولات اطلاعاتی را می‌فروشند.

اینکه چگونه درآمد منفعلانه یا فعالانه به دست می‌آید، چیزی است که افراد موفق را ازبین می‌برد. بنابراین، آن‌ها همیشه در حال یادگیری روش‌هایی برای ایجاد چندین جریان درآمد هستند.

با بودجه تعیین شده ماهانه زندگی می‌کنند

یک میلیونر متوسط اعتقادی به شانس و برنده شدن تمام پول‌ها ندارد. آن‌ها وقت می‌گذرانند تا جریان وجوه نقد و هزینه‌ها را درک کنند و بر همین اساس، آن‌ها به طور ماهانه، بودجه‌ای ایجاد می‌کنند و به آن پایبند می‌مانند.

اصل بودجه، به حداقل رساندن هزینه‌های غیر ضرروری است که این موضوع به شما کمک می‌کند تا کنترل کاملی بر زندگی مالی خود داشته باشید و بودجه بندی به شما کمک می‌کند تا برای رسیدن به اهداف مالی خود از هزینه‌های اضافی خودداری کنید.

پول را مدیریت می‌کنند و به حداقل می‌رسانند

شاخص‌ترین تحصیلات برای یک میلیونر، هوش مالی است. هیچکس بدون کسب هوش مالی به آزادی مالی نمی‌رسد و این موضوع بیشتر به این دلیل است که میلیونرها، صرف نظر از درآمدشان، دانش خود را در مورد استراتژی‌های مالی به روز نگه می‌دارند.

آن‌ها همیشه به دنبال کاهش هزینه‌های قبض‌های مالیاتی خود هستند و روشی که آن‌ها به کار می‌گیرند زندگی یا ادغام مشاغل خود در ایالات بدون مالیات بر درآمد است.

برخی از این شرکت‌ها که از مالیات بر درآمد فدرال اجتناب کرده‌اند (توجه داشته باشید: فرار نکرده اند) شامل شورون، آمازون، هالیبرتون، جنرال موتورز و دلتا هستند که درآمد ایالات متحده در مجموع ۷۹ میلیارد دلار با نرخ موثر مالیات ۵ درصد بود.

گزارش ITEP حاکی از آن است که افراد پولدار، این فرهنگ را دارند که مبالغ هنگفتی را به سمت کارشناسان مالیاتی به گردش در می‌آورند که به آن‌ها در کشف خلاقیت و همچنین وسایل پیچیده پرداخت مالیات در کمترین حد ممکن کمک می‌کند.

از بدهی پرهیز می‌کنند

عادت دیگری که میلیونرها را از سایر دنیا جدا می‌کند، نحوه مدیریت بدهی است و آن‌ها سبک زندگی عجیب و غریبی ندارند و در عوض، فقط آن چه را که نیاز دارند و می‌توانند برای آن پرداخت کنند، خریداری می‌کنند و آن‌ها با استفاده از کارت اعتباری خود برای پرداخت هزینه هتل و پرواز برای رزرو کردن استفاده نمی‌کنند.

آن‌ها حتی وقتی از کارت‌های اعتباری استفاده می‌کنند یا وام می‌گیرند، از نرخ بهره آن آگاه هستند و در صورت امکان، سعی می‌کنند نقد پرداخت کنند، زیرا نرخ بهره آن صفر درصد است.

اهداف روزانه تعیین می‌کنند

فرقی نمی‌کند که آن‌ها در حال راه اندازی مشاغل یا پیش بینی‌های مالی هستند، آن‌ها عادت به تعیین اهداف کوتاه مدت دارند و برای ایجاد تحرک در دستیابی به اهداف بلندمدت خود، اهداف روزانه و هفتگی را برنامه ریزی می‌کنند.

اطمینان حاصل کنید که هنگام تعیین اهداف روزانه اولویت بندی می‌کنید و این به شما کمک می‌کند تا مهم‌ترین کارهایی را که در لیست خود دارید، انجام دهید.

تعیین اولویت‌ها به شما کمک می‌کند تا روی فعالیت‌های بسیار پاداش دهنده تمرکز کنید. اگر شما به دنبال آزادی مالی هستید، عاقلانه است که فعالیت‌هایی را دنبال کنید که به جای صدها دلار، برای شما هزاران دلار درآمد کسب می‌کند.

مانند انسان‌های پولدار رفتار نمی‌کنند

هدف، مانند پولدارها عمل کردن نیست، بلکه پربار بودن است. جالب اینجاست که توماس استنلی در کتاب خود تأکید کرده است که حدود ۸۶ درصد از معتبرترین برندهای اتومبیل، متعلق به غیر میلیونرهاست، در حالی که بیشتر افراد بر این باورند که افراد با ثروت هنگفت تمایل به رانندگی با اتومبیل‌های عجیب و غریب دارند.

طبق یافته‌های محققان، ۶۱ درصد از افرادی که ۲۵۰ هزار دلار یا بیشتر درآمد دارند، به ندرت، برندهای لوکس را خریداری می‌کنند و در عوض، آن‌ها مانند بقیه جهان، هوندا، تویوتا و فورد می‌خرند و دلیل آن هم این است که آن‌ها حاضر نیستند برای اتومبیل‌های برتر که چند سال دیگر، ارزش آن کاهش پیدا می‌کند، هزینه کنند به این دلیل که میلیونرها برای دارایی‌هایی سرمایه گذاری می‌کنند که ارزششان بیشتر می‌شود، یک تجارت را می‌خرند یا صاحب آن هستند.

با دنبال کردن آن چه دوست دارید، می‌توانید از نظر مالی موفق شوید. به عنوان مثال؛ اگر عاشق نوشتن هستید، آرزو دارید که پر فروش باشید چرا که ثروت و اشتیاق با هم کار می‌کنند.

از طرح سریع ثروتمند شدن خودداری می‌کنند

یک میلیونر، صبر را به عنوان یک فضیلت اساسی حفظ می‌کند که نه تنها در امور مالی بلکه در هر جنبه‌ای از زندگی برای موفقیت لازم است. در حالی که امکان موفقیت اقتصادی در سنین پایین وجود دارد، بیشتر میلیونرها در سن ۵۰ سالگی به آن می‌رسند، به این دلیل که آن‌ها زندگی متوسطی دارند و در آینده، سرمایه گذاری می‌کنند و بازنشسته می‌شوند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.