رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

یوتیوب در سه سال اخیر بیش از ۳۰ میلیارد دلار به تولیدکنندگان محتوا پرداخت کرده است

بر اساس نامه جدیدی که توسط «سوزان وجیسکی» مدیرعامل یوتیوب منتشر شده، این شرکت طی سه سال گذشته بیش از ۳۰ میلیارد دلار به سازندگان، هنرمندان و سازمان‌های رسانه‌ای پرداخت کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، وجیسکی در این نامه به رشد یوتیوب در سال ۲۰۲۱ اشاره کرد. تعداد کانال‌های جدیدی که به برنامه اشتراک یوتیوب پیوسته‌اند و توانستند درآمد تبلیغاتی کسب کنند، در سال ۲۰۲۰ بیش از دوبرابر شده‌ است. یوتیوب همچنین در سال ۲۰۱۹ حدود ۱۶ میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی ایالات متحده کمک کرده و ۳۴۵ هزار شغل تمام وقت را به وجود آورده است.

همچنین این نامه به برنامه کاری تیم یوتیوب در آینده اشاره می‌کند. این برنامه عمدتا شامل شفافیت در خصوص نحوه برخورد با محتوا و مبالغی که صرف تبلیغات می‌شود، است.

به گفته وجیسکی تیم یوتیوب قصد دارد در رابطه با تغییرات مربوط به قوانین و خط مشی خود بهتر عمل کند تا از مشکلات احتمالی کانال‌ها جلوگیری شود. باید به این نکته توجه کرد که یک کانال پس از دریافت ۳ اخطاریه در بازه زمانی ۹۰ روزه، بسته خواهد شد.

یوتیوب پس از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۲۰ تصمیم به حذف ویدیوهایی کرد که اطلاعات غلطی درباره تقلب ارائه می‌کردند. این اقدامات از ماه دسامبر عملی شد هرچند یوتیوب برای تولید کنندگان محتوا مهلت زمانی مشخصی تعیین کرد تا اطمینان حاصل کنند که هیچ یک از ویدیوهای آنها خط مشی‌های جدید را نقض نمی‌کند.

مدیران یوتیوب برای جلوگیری از انتشار اطلاعات غلط تحت فشار بوده‌اند و در حال حاضر تمرکز خود را بر روی اطلاعات غلط مربوط به واکسیناسیون گذاشته‌اند. وجیسکی در این رابطه می‌گوید: «همیشه در تلاش هستیم تا با رعایت دستورالعمل‌های تعیین شده توسط دولت‌های سراسر جهان، تعادل درستی بین آزادی بیان و مسئولیت‌پذیری برقرار کنیم.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.