رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نخستین آپدیت ۲۰۲۱ ویندوز ۱۰ فصل بهار از راه می‌رسد

برخی مستندات مایکروسافت تایید می‌کند که آپدیت ۲۰۲۱ ویندوز ۱۰ با نام «۲۱H1» اواخر بهار از راه می رسد، اما ظاهرا این به روز رسانی قرار نیست آپدیت اساسی باشد و کاربران می‌توانند تنها به روز رسانی‌های جزئی را در برخی پچ های ویندوز ۱۰ دریافت کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد آپدیت اساسی ۲۰۲۱ ویندوز ۱۰ با نام «۲۱H2» و اسم رمز «سان ولی» (Sun Valley) را فصل پاییز با تغییراتی اساسی منتشر کند.

مقامات مایکروسافت هنوز به صورت رسمی در مورد به روزرسانی‌های فصل بهار و پاییز ویندوز ۱۰ اطلاعیه‌ای منتشر نکرده‌اند، اما مستندات موجود نشان می‌دهد که آپدیت جزئی بعدی ویندوز ۱۰ اواخر فصل بهار و آپدیت اساسی در فصل پاییز منتشر خواهد شد.

آپدیت ۲۱H1 ویندوز ۱۰ در واقع تغییر زیادی نسبت به آپدیت ۲۰H2 ندارد و در این نسخه درایورهای ویندوز ۱۰ نسخه ۲۰۰۴ نیاز به امضای جدیدی ندارند و ویندوز ۱۰ ۲۰۰۴، ۲۰H2 و ۲۱H1 براساس همان کد ۲۰۰۴ بنا نهاده شده‌اند.

آپدیت ۲۱H1 ویندوز ۱۰ تغییراتی جزئی از جمله به روز شدن برخی آیکون‌ها، آپدیت بخش تنظیمات، تغییر کاربری کورتانا و تجربه متفاوت‌تری از قسمت جستجو را شامل می‌شود.

برخی از فعالان حوزه فناوری بر این باور بودند که مایکروسافت در فصل بهار آپدیت اساسی برای ویژگی‌های ویندوز ۱۰ منتشر خواهد کرد. در واقع انتظار می‌رفت مایکروسافت آپدیت اساسی را در فصل بهار منتشر کند و در فصل پاییز کاربران آپدیت جزئی دیگری را دریافت کنند که براساس اطلاع منابع آگاه، این روند تغییر کرده است.

در آپدیت اساسی ویندوز ۱۰ مربوط به فصل پاییز با اسم رمز Sun Valley، ظاهرا قرار است علاوه بر ویژگی‌های جدید، کاربران رابط کاربری جدید و به روز شده‌ای در اختیار داشته باشند. با این وجود در نظر داشته باشید که مدیران مایکروسافت تاکنون هیچ گونه اطلاعیه رسمی در مورد هیچ یک از آپدیت‌های بهار و پاییز منتشر نکرده‌اند.

تیم ویندوز در حال توسعه نسخه ۲۱H1 است و هنوز نسخه بتا و پیش نمایش ارائه نشده است ولی انتظار می‌رود به زودی این اتفاق بیفتد.زمانی که مایکروسافت ۲۱H1 را بعد از آزمایش‌های لازم، نهایی کرد به بروز رسانی‌ ادامه می‌دهد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.