رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

گوشی‌های تاشو سامسونگ ۱۰۰ روز مهلت تست دارند

اگر قصد خرید گوشی های تاشو گلکسی Z Flip 5G یا گلکسی Z Fold 2 5G را دارید، سامسونگ به شما فرصت ۱۰۰ روزه برای تست این گوشی ها را می دهد. این به این معنی است که شما پس از ۱۰۰ روز اگر به هر دلیلی از این گوشی ها خوش تان نیامد! به راحتی می توانید آن ها را به سامسونگ برگردانید.

به گزارش اینتیتر به نقل از ترنجی، چندین سال از عرضه اولین گوشی ها با صفحه نمایش تاشو می گذرد، اما تنها شرکتی که توانسته است دید مثبتی در بسیاری از افراد ایجاد کند سامسونگ بوده است. آن ها سری Z Flip و Z Fold را برای این بازار هدف تولید کرده اند که با استقبال نسبی طرفداران این برند نیز همراه بوده است. اگر قصد خرید این دو مدل را دارید الان بهترین فرصت برای این کار است.

اگر از گلکسی Z Fold 2 5G یا گلکسی Z Flip 5G که خریداری کردید راضی نیستید، سامسونگ به شما ۱۰۰ روز فرصت می دهد تا شاید نظرتان درباره این گوشی ها عوض شود. این شرکت دوره بازگشت را برای جدیدترین تلفن های تاشو خود به ۱۰۰ روز افزایش می دهد. این بدان معناست که شما می توانید بیش از سه ماه از هر یک از این دستگاه ها تست و استفاده کنید و سپس برای خرید قطعی آن ها تصمیم بگیرید.

دوره بازگشت محصول قبلی سامسونگ برای دستگاه های تاشو ۱۵ روز بود و برنامه جدید این شرکت برای افزایش آن به ۱۰۰ بسیار قابل توجه است. سیاست دوره بازگشت طولانی محصول ظاهرا بخشی از برنامه جدید “خرید و امتحان” سامسونگ است که از امروز اجرا می شود.

سامسونگ در بیانیه ای که در TheVerge منتشر شده است اعلام کرده است: «ابتکار جدید ما در فرصت ۱۰۰ روزه تست محصولات تاشو شرکت مان به مشتریان کمک می کند تا ببینند آیا یک وسیله تاشو برای آن ها مناسب است یا خیر. این برنامه بخشی از تعهد سامسونگ برای دسترسی بیشتر کاربران به دستگاه های تاشو است و امیدواریم کاربران از این برنامه استقبال کنند.»

برنامه بازگشت ۱۰۰ روزه محصولات تاشو سامسونگ از امروز آغاز می شود و تا ۱۲ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. کاربرانی که در این فاصله گوشی های گلکسی Z Fold 2 5G یا گلکسی Z Flip 5G را خریداری می کنند، می توانند از فرصت تست ۱۰۰ روزه سامسونگ بهره مند شوند. پس از ۱۲ فروردین ماه دوباره همان دوره بازگشت ۱۵ روزه محصولات به روال سابق باز خواهد گشت.

دستگاه های تاشو در بازاری که گزینه های میان رده به طور قابل توجهی محبوب شده و به وفور یافت می شوند، فروش سختی برای شرکت های تولیدکننده دارند. گلکسی Z Fold 2 5G با قیمت ۲۰۰۰ دلار به فروش می رسد که یک قیمت قابل قبول برای اکثر مردم نیست.

به نظر می رسد برنامه دوره بازگشت ۱۰۰ روزه محصولات تاشو سامسونگ راهی هوشمندانه برای تبلیغات گسترده گوشی های تاشو و در جهت نفوذ هرچه بیشتر این گوشی ها به دست کاربران انجام خواهد شد. جالب است که سامسونگ این برنامه را درست ۲ روز پس از معرفی گوشی تاشو رقیب یعنی هواوی میت ایکس ۲ اعلام می کند و آن را از همین امروز نیز به اجرا درمی آورد.

این شرکت ثابت کرده است که می توان یک دستگاه تاشو واقعا خوب ساخت. اکنون، سامسونگ معتقد است که دستگاه هایش بی عیب و نقص است و به حدی رسیده اند که بتوانند درصد قابل توجهی از سهم بازار را به خود اختصاص دهند.

تنها نکته ای که باقی می ماند، متقاعد کردن مصرف کنندگان به استفاده از محصولی جدید است و ایجاد حس نیاز به دستگاه های تاشو که سامسونگ با این برنامه بازشگت ۱۰۰ روزه محصول استارت این کار را نیز زده است. به نظر می رسد باید شاهد دوران جدیدی برای دستگاه های تاشو در سال ۲۰۲۱ میلادی باشیم. نظر شما چیست؟

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.