رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

شایعاتی بزرگ درباره نسبت های فامیلی بازیگران معروف!

هر از گاهی حواشی و شایعاتی در فضای مجازی منتشر می شود مبنی بر اینکه یکی از شخصیت های هنری با فلان بازیگر یا هنرمند نسبت خانوادگی دارد، جدا از راستی و درستی آنها، اطلاع از این گونه اخبار برای مخاطبان خصوصا طرفداران بازیگران معروف خالی از لطف نیست.

به گزارش اینتیتر به نقل از آخرین خبر، در این مطلب به معروف ترین این شایعات درباره نسبت های فامیلی بازیگران اشاره خواهیم کرد:

نیما فلاح پسر افسانه بایگان است!

علی ضیا در برنامه خوشا شیراز درباره این شایعه از افسانه بایگان پرسید و او در جواب گفت: نه، اسم پسر من امیرعلی هست و خارج از ایران زندگی می‌‌کند.

به گفته افسانه بایگان ایشان فقط یک پسر به نام امیرعلی دارد و همچنین شوهر ایشان مصطفی شایسته تهیه‌کننده سینما می‌باشد.

شهلا ریاحی عمه کتایون ریاحی است!

در مصاحبه ای از شهلا ریاحی پرسیدند: شما با خانم کتایون ریاحی نسبتی دارید؟ چون خیلی ها اینطور فکر می کنند و می گویند شما عمه ایشان هستید!

شهلا ریاحی در جواب گفته بود:

نه، ایشان از هنرمندان خوب کشور هستند ولی بنده با ایشان نسبتی ندارم، نام فامیل من قبل از ازدواج «وفا دوست» است، اسم شناسنامه ای من قدرت الزمان وفادوست است.

فقیهه سلطانی همسر حسن جوهرچی است!

فقیهه سلطانی درباره شایعه ازدواجش با حسن جوهرچی در چند مصاحبه گفته بود که هیچ گونه نسبتی با آقای حسن جوهرچی ندارد و ایشان مثل باقی بازیگران فقط و فقط همکار هستند.

همسر فقیهه سلطانی، جلال امیدیان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و تیم سپاهان و در حال حاضر مربی تنیس و فوتبال است.

لاله صبوری خواهر زاده مهران مدیری است!

این موضوع یک شایعه بزرگ است زیرا نه تنها این دو بازیگر رابطه فامیلی ندارند بلکه از هم کدورت و دلخوری هم دارند!

لاله صبوری میگوید: ماجرا از آنجا شروع شد که رضا رشید پور در برنامه ای مهران مدیری را دعوت کرد و او پرسید لاله صبوری؟ مهران از آن سکوت های معنادارش کرد و بعد گفت: بیشتر انرژی خوبی در کار می آورد تا بازیگر خوبی باشد.

از صبح فردای آن روز بیرون از خانه هر راننده تاکسی ای از من می پرسید انرژی خوب یعنی چی؟دو روز گریه کردم خیلی حرف بدی بود.»

مهران مدیری برادر خواننده لس آنجلسی «امید» است؟!

مسئله از اینجا شروع می شود که امید در شبکه ای ماهواره ای اعلام کرد «مهران مدیری برادر من است و ما با هم رابطه خوبی داریم گرچه از هم دور هستیم» و همین مسئله باعث می شود تا افکار عمومی جهت انتشار این خبر، تحریک شده و خبر چه واقعیت داشته باشد و چه نه با سرعتی عجیب منتشر گردد.

این در حالی است که مهران مدیری در گفتگویی به این سوال جواب داد :

خبرنگاری از مهران مدیری پرسید که آیا امید خواننده اونور آبی برادر شما هستند؟
مهران مدیری در پاسخ فقط یک کلمه گفت؛ خیر…

فاطمه گودرزی و خواننده خارج از کشور «فتانه» خواهر هستند!؟

فتانه خواننده اکنون در خارج از کشور زندگی می کند بسیار به فاطمه گودرزی شباهت دارد، همین موضوع سبب شده تا شایعه نسبت داشتن فاطمه گودرزی و فتانه پا بگیرد.در این شایعه گفته می شود فتانه خواهر فاطمه گودرزی است.

فاطمه گودرزی در پاسخ به این موضوع که گفته می شود فتانه خواهر اوست واکنش نشان داد و گفت: لطفا به شایعات دامن نزنید من و فتانه هیچگونه نسبتی با هم نداریم.

لعیا زنگنه دختر ثریا قاسمی است!

لعیا زنگنه با ثریا قاسمی نسبتی ندارد. در برخی از سایت ها اخباری مبنی بر این لعیا زنگنه دختر ثریا قاسمی است منتشر شده است که واقعیت ندارد.

پدر لعیا زنگنه مهندس یاشار زنگنه معاون اسبق نظام مهندسی استان اصفهان و مادرش مهدیه موسوی است.

زهرا اویسی دختر فتحعلی اویسی است!

زهرا اویسی در دامان زنی بازیگر به نام زهره صفوی متولد شد و راه مادر را در دنیای هنر ادامه داد.

یکی از شایعات مهم زندگی زهرا اویسی نسبت میان او و فتحعلی اویسی بازیگر پیشکسوت کشورمان است که در اغلب موارد به اشتباه او را به عنوان دختر فتحعلی اویسی معرفی می کنند اما در واقع هیچ نسبت فامیلی میان این دو هنرمند کشورمان وجود ندارد.

شایعات پیرامون نسبت پدر و دختری فتحعلی اویسی و زهرا اویسی تا جایی پیشروی کرد که زهرا اویسی عکسی از پدر و مادرش را به اشتراک گذاشت و به صورت رسمی اعلام کرد که با وجود ارادت خاصی که به فتحعلی اویسی دارد اما این بازیگر پیشکسوت پدر او نیست.

مجید یاسر داماد مریم امیرجلالی است!

امیرجلالی زمانی که مهمان خندوانه بود در پاسخ به سوال رامبد جوان درباره دامادش، گفت: اینجا باز هم باید بگویم که مجید یاسر داماد من نیست؛ نمی دانم مردم این حرف ها را چطور می سازند، من یک دختر و دو نوه دارم که در خارج از کشور زندگی می کنند.

در پایان از مخاطبان آخرین خبر می پرسیم که شما چه شایعات و واقعیاتی درباره نسبت هنرمندان و بازیگران معروف کشور شنیده اید، لطفا آن ها را با ما و دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.