چهره ها این روزها مشغول چه کاری هستند؟

هادی حجازی‌فر این روزها مشغول تصویربرداری مینی سریال «عاشورا» است. این مجموعه به رشادت‌های لشکر ۳۱ عاشورا در دفاع مقدس، شهید حمید باکری و زندگی و شهادت مهدی باکری می‌پردازد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خراسان، امیر آقایی با فیلم «دیدن این فیلم جرم است» ساخته رضا زهتابچیان به سینمای آنلاین آمد. این فیلم از نیمه دی‌ به صورت عمومی اکران شده و حدود یک میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان در گیشه فروخته است.

امین حیایی یک شنبه اول فروردین‌ ساعت ۱۳:۳۰، فیلم «جانان» ساخته کامران قدکچیان را از شبکه پنج، روی آنتن خواهد داشت. پروانه معصومی، سحر زکریا و بیژن بنفشه‌خواه دیگر بازیگران این فیلم محصول سال ۹۷ هستند.

سیروس مقدم تصویربرداری دو قسمت پایانی سریال «پایتخت ۶» را به پایان رساند. این دو قسمت ۲۹ و ۳۰ اسفند، پخش خواهد شد. جز مهران احمدی، بازیگران اصلی سریال در این دو قسمت حضور دارند.

لیلا زارع از فردا با فیلم «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی روی پرده سینماها حضور خواهد داشت. او در این فیلم نقش یک شخصیت معتاد را ایفا کرده است. سعید آقاخانی و نسرین مقانلو از بازیگران این اثر هستند.

محمد مسلمی نوروز امسال برنامه «جمعمون جَمعه» را در مقام کارگردان و مجری روی آنتن خواهد داشت. او در گفت‌وگو با صبا توضیح داده است که در این برنامه میزبان چهره‌ها به همراه فرزندشان خواهد بود.

مریم مومن از فردا شب سریال «هم‌بازی» ساخته سروش محمدزاده را از شبکه دو، روی آنتن خواهد داشت. این مجموعه ملودرامی عاشقانه است و تصویربرداری آن تا اوایل فروردین‌ادامه خواهد داشت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.