معرفی و بررسی هیوندای سانتافه ۲۰۲۱

هیوندای سانتافه ۲۰۲۱ خودرویی است که ظاهری بسیار زیبا و کاربردی دارد؛ علاوه بر این‌، شرکت هیوندای ویژگی‌های مطلوب و امکانات فراوانی برای این خودرو ارائه داده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از چرخان، خریداران می‌توانند از بین موارد موجود، موتور چهار سیلندری سانتافه یا گزینه هیبریدی آن را انتخاب کنند. این خودرو ویژگی‌هایی دارد که رانندگی را تا حد زیادی رضایت‌بخش می‌کند و از مصرف سوخت نیز می‌کاهد. شرکت هیوندای برای سرنشینان سانتافه ۲۰۲۱ امکانات ایمنی جدیدی ارائه داده است که باعث خرسندی علاقمندان شده است.

در ادامه این مطلب با چرخان همراه باشید تا با ویژگی‌های جدید و جذاب این خودرو آشنا شوید.

امکانات جدید مدل سانتافه ۲۰۲۱ چیست؟

شرکت هیوندای سعی کرده است تا ظاهر و محیط داخلی خودرو سانتافه ۲۰۲۱ را به طور کلی بهبود ببخشد؛ سه موتور جدید ارائه شده است که شامل یک موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری جایگزین واحد استاندارد ۲.۴ لیتری، یک موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری توربو جایگزین ۲.۰ لیتری توربوشارژ و یک نوع موتور هیبریدی مجهز به یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی است.

نمای بالایی خودرو سانتافه ۲۰۲۱

سانتافه ۲۰۲۱ دارای ویژگی‌های جدیدی برای راننده و سرنشینان است که از جمله آن‌ها می‌توان به حالت رانندگی نیمه خودکار، نمایشگرهای بزرگ ۸ اینچی و ۱۰.۳ اینچی (به دلخواه راننده)، نمایشگرسنج دیجیتال ۱۲.۳ اینچی (به دلخواه راننده)، سیستم بی‌سیم CarPlay اپل و اندروید اتو گوگل اشاره کرد. هیوندای با افزودن تجهیزاتی از جمله روکش‌های چرمی، صفحه نمایش رنگی، حالت چرخ‌های دائم محرک و تزئینات داخلی شیک‌تر، به سطح جدیدی از طراحی خودرو دست یافته است.

موتور، انتقال قدرت و عملکرد هیوندای سانتافه ۲۰۲۱

سانتافه ۲۰۲۱ دارای موتور ۴ سیلندر استاندارد ۱۸۵ اسب بخار ۲.۴ لیتری و موتور توربوشارژ ۲۳۵ اسب بخاری ۲ لیتری است. موتور مدل استاندارد این خودرو نیز شامل موتور چهار سیلندری ۲.۵ لیتری است که ۱۹۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک و حالت چهار چرخ دائم (دل‌خواه) یا جلو متحرک نیز با این خودروها ارائه می‌شود. مدل هیبریدی آن نیز، از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱.۶ لیتری توربو و یک جفت موتور الکتریکی برای تولید ۲۲۶ اسب بخار استفاده می‌کند.

میزان مصرف سوخت هیوندای سانتافه ۲۰۲۱

آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده آمریکا تخمین زده است که خودروی سانتافه ۲۰۲۱ با چهار سیلندر غیر توربو در شهر و بزرگراه به ترتیب ۲۵ و ۲۸ مایل بر گالن است. نسخه توربوشارژ آن نیز در شهر و بزرگراه شامل ۲۲ و ۲۸ mpg یا مایل بر گالن است.

طراحی و محیط داخلی سانتافه ۲۰۲۱

سانتافه دارای محیط داخلی جذاب است که موارد متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد که شامل صفحه کیلومتر شمار دیجیتالی، صفحه نمایش در قسمت جلویی خودرو، صندلی‌های عقب گرم شونده، صندلی‌های جلو با سیستم تهویه و موارد دیگر است. تغییرات جزئی در طراحی داخلی مدل ۲۰۲۱ ایجاد شده است که آن را بیشتر شبیه به شاسی‎ بلند بزرگتر و شیک‌تر می‌کند. چشم‌گیرترین ویژگی خودرو در بحث طراحی و محیط داخلی، فضای عظیم سرنشینان است که در سفرهای طولانی در جاده‌ یک مزیت عالی محسوب می‌شود.

محیط داخلی سانتافه ۲۰۲۱

همچنین فضای کافی برای قرار دادن وسایل اضافی در قسمت عقب خودرو وجود دارد و می‌توان آن را با ۱۵ عدد کیف دستی پر کرد! اگر فضای بیشتری نیز نیاز دارید، می‌توانید صندلی عقب را به سمت جلو بکشید تا جای بیشتری برای قرار دادن وسایل داشته باشید؛ از این راه، می‌توانید به راحتی ۱۸ عدد کیف دستی را در قسمت عقب خودرو جای دهید.

  • حالت نیمه خودکار رانندگی
  • ارائه وضع جاده
  • سرگرمی و ارتباط

این خودرو به صفحه نمایش لمسی ۸.۰ یا ۱۰.۳ اینچی مجهز شده است که مناسب کاربران است و ویژگی‌های مطلوبی نیز برای سرگرمی ارائه می‌دهد. این دستگاه به صورت استاندارد سیستم بی‌سیم اپلی کارپلی و اندروید اتو گوگل، همچنین شارژ بی‌سیم اختیاری و یک سیستم صوتی ۱۲ بلندگوی ۶۳۰ واتی را ارائه می‌دهد.

  • سیستم خنک‌کننده، تهویه و گرم‌کننده صندلی‌ها
  • سیستم شارژ بی‌سیم

امکانات ایمنی

ویژگی‌های کلیدی امکانات ایمنی عبارتند از:

  • هشدار برخورد به جلو و ترمز اضطراری خودکار
  • کنترل ​​استاندارد با فناوری توقف و حرکت
  • سیستم هشدار عبور از بین خطوط و سیستم کمکی رانندگی بین خطوط
  • قیمت خودرو هیوندای سانتافه ۲۰۲۱

قرار است این خودرو با قیمت زیر ۳۰۰۰۰ دلار در اختیار خریداران قرار بگیرد. همچنین تجهیزات و امکانات جدیدی نیز به خودرو اضافه خواهد شد.

گارانتی

شرکت هیوندای ارائه دهنده یکی از بهترین طرح‌های گارانتی در بازار است که با پوشش طولانی‌مدت شناخته شده است. این شرکت همچنین تعمیر و نگهداری رایگان خودروها را به کاربران ارائه می‌دهد. همین عمل سبب می‌شود تا این شرکت بزرگ یکی از بهترین رقبای اصلی در بازار شود. گارانتی‌های این خودرو به شرح زیر است:

  • ضمانت محدود پنج ساله یا ۶۰۰۰۰ مایل
  • گارانتی موتور تا ۱۰ سال یا ۱۰۰۰۰۰ مایل
  • تعمیر و نگهداری رایگان تا سه سال یا ۳۶۰۰۰ مایل

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.