معرفی مزدا BT-50 تاندر ۲۰۲۱ با ویژگی‌های متمایز

بخش استرالیای مزدا از نسخه پرچم‌دار جدید پیکاپ BT-50 با نام تاندر رونمایی کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از پدال، این خودرو که به‌طور ویژه برای هماهنگی با نیازهای استرالیایی‌ها طراحی شده رقیب مستقیم تویوتا هایلوکس X و نیسان ناوارا N-Trek Warrior می‌باشد. پیکاپ موردبحث بر پایه BT-50 GT دو کابین چهار چرخ محرک بنا شده و از قیمت معادل ۵۰۵۰۰ دلار آمریکا برای نسخه دو کابین دستی و قیمت معادل ۵۲۷۹۵ دلار آمریکا برای مدل دو کابین اتوماتیک در دسترس خواهد بود.

آنچه باعث تمایز سریع تاندر از سایر نسخه‌های این پیکاپ می‌شود گارد جلوی فولادی و نوار نورانی LED در جلو می‌باشد. مزدا همچنین این پیکاپ را به رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی متمایز، قوس‌های چرخ و پله‌های جانبی جدید مجهز کرده است. از دیگر تغییرات BT-50 تاندر می‌توان به میله اسپورت روی محفظه بار و پوشش جدید روی این بخش اشاره کرد.

مزدا می‌گوید ارزش تغییرات رخ داده در این پیکاپ معادل ۹۹۴۸ دلار آمریکا می‌باشد.

همانند دیگر مدل‌های این خانواده، BT-50 تاندر به پیشرانه ۴ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل با قدرت ۱۸۷ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متر مجهز شده است. این پیشرانه با همکاری گیربکس دستی مصرف سوخت ۷.۷ لیتری در هر صد کیلومتر دارد درحالی‌که مصرف مدل اتوماتیک ۸ لیتر اعلام شده است. پیکاپ یاد شده به‌صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک و دیفرانسیل عقب قفل شونده عرضه می‌شود.

خریداران مزدا BY-50 تاندر می‌توانند این خودرو را با رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی و قرمز سفارش دهند.

یکی از مدیران مزدا استرالیا گفته است:

ما از معرفی نسل جدید مزدا BT-50 در اواسط سال ۲۰۲۰ کاملاً خرسند هستیم. نسخه فول و پرچم‌دار تاندر نشان دهنده‌ی طراحی برجسته و سطح بالای ایمنی و توانایی BT-50 جدید می‌باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.