رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آیفون SE پلاس احتمالا با نمایشگر ۶.۱ اینچی و حفره دوربین سلفی معرفی می‌شود

احتمالا آیفون SE‌ پلاس با نمایشگر ۶.۱ اینچی IPS LCD و بهره مندی از حفره مخصوص دوربین سلفی به جای بریدگی بالای نمایشگر، در سال ۲۰۲۳ معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، اپل احتمالا در سال جاری برنامه‌ای برای رونمایی از آیفون SE پلاس نخواهد داشت. در نتیجه انتظار می‌رود سال ۲۰۲۳ این گوشی هوشمند با تغییرات اساسی در طراحی از جمله نمایشگری بدون بریدگی مخصوص دوربین سلفی در دسترس کاربران قرار گیرد. به گفته «راس یانگ» یکی از تحلیلگران بازار نمایشگر، آیفون SE پلاس احتمالا اولین مدل آیفون اقتصادی اپل خواهد بود که با حفره مخصوص دوربین سلفی به بازار عرضه می‌شود.

این پیش بینی در حالی از سوی راس یانگ مطرح شده که گفته می‌شود تمام مدل‌های آیفون ۱۳ قرار است با بریدگی بالای نمایشگر مخصوص دوربین سلفی معرفی شوند.

پیش از این، «مینگ-‌چی کو» یکی از تحلیلگران فعالیت‌های اپل نیز پیش بینی کرده بود که این شرکت احتمالا در سال ۲۰۲۲ برخی از مدل‌های آیفون را با حفره مخصوص دوربین سلفی در دسترس کاربران قرار خواهد داد. همچنین وی پیشتر گفته بود که آیفون SE پلاس احتمالا از Face ID پشتیبانی نخواهد کرد، اما مجهز به Touch ID در کلید فیزیکی پاور دستگاه خواهد بود.

با توجه به اینکه آیپد ایر ۴ اپل، نخستین دستگاه این شرکت مجهز به Touch ID در کلید پاور است، بنابراین چنین طراحی برای گوشی آیفون نیز دور از ذهن نخواهد بود و این احتمال وجود دارد اپل بخواهد آیفون SE پلاس را نیز با چنین مشخصاتی به بازار عرضه کند. با این وجود هنوز فاصله زیادی تا زمان رونمایی آیفون SE پلاس باقی مانده و ممکن است اپل تغییرات قابل توجهی در طراحی و مشخصات این گوشی هوشمند ایجاد کند.

در نهایت باید دید اپل گوشی هوشمند آیفون SE پلاس را با چه تغییراتی از نظر طراحی و چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.