مشکل بزرگ اسکوچیچ در تیم‌ملی

در حالی که تیم ملی در کمتر از دو ماه آینده خود را برای آغاز مجدد دور مقدماتی بازی های جام جهانی در منامه بحرین کند اما همچنان تکلیف جناح راست خط دفاعی مشخص نیست.

به گزارش اینتیتر به نقل از آخرین خبر، یکی از بزرگ‌ترین تردیدهای اسکوچیچ در مورد ترکیب تیم ملی به سمت راست خط دفاعی مربوط می‌شود، جایی که این مربی هنوز نتوانسته نفرات دلخواهش را پیدا کند. اعتماد به فوتبالیست جوانی مثل جعفر سلمانی چپ پا مقابل سوریه در اولین گام، چندان دلچسب از کار درنیامد و انتقاداتی از دعوت این بازیکن و حضور فیکس در ترکیب تیم ملی صورت گرفت چراکه او اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند.

علاوه بر این، سیامک نعمتی که یکی دیگر از بازیکنان دعوت شده از سوی اسکوچیچ به اردوهای تیم ملی بوده است هم در قواره‌های بازی در ترکیب ثابت تیم ملی به عنوان دفاع راست نیست و بجز یک بازی مقابل ازبکستان در سایر بازی ها فرصت حضور در ترکیب را نداشته است.

آنچه ذهن بسیاری از علاقمندان به فوتبال را مشغول کرده است چرا تا زمانی که نفرات آماده‌ای مثل رامین رضاییان و وریا غفوری در این پست هستند، سرمربی تیم ملی قصد دارد نفرات دیگری را در ترکیبش امتحان کند؟ البته که ایده‌های دراگان برای جوانگرایی در چند پست، برای آینده تیم ملی مفید به نظر می‌رسند اما حقیقت آن است که حداقل این مرحله حساس از مقدماتی و بازی روبه‌روی چند رقیب دشوار، اصلا محل خوبی برای آزمون و خطا نیست.

بسیاری از کارشناسان فوتبال در ایران بعد از نمایش تیم ملی مقابل سوریه در صحبت های خود اعلام کردند که بهتر است نفرات امتحان پس داده برای این تیم به میدان بروند و پس از آن می‌توان یک پروژه جدید با نفرات جوان‌تر تعریف کرد و به این مهره‌ها بازی داد.

عملکرد درخشان رامین رضاییان در لیگ ستارگان قطر و خوشحالی بعد از گل زیبای او که شب گذشته روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید یک پیام ویژه برای سرمربی کروات تیم ملی داشت. وریا غفوری هم امسال در برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش به عنوان بهترین دفاع راست سال ۹۹ انتخاب شد.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا اسکوچیچ با دعوت از بازیکن های امتحان پس داده مشکلات تیم ملی در جناح راست خط دفاعی را بر طرف می کند یا ترجیح می دهد با انتخاب هایی که پیش از این در این پست برای اردوهای تیم ملی داشت به مصاف رقبای سرسخت در منامه برود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.