رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

صرفه جویی در استفاده از داده با قابلیت‌های جدید یوتیوب

یوتیوب با گزینه‌های جدید برای بخش وضوح تصویر امکان مدیریت میزان مصرف داده اینترنت افراد را بهبود می‌بخشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه تلفن همراه یوتیوب برای iOS و اندروید اکنون دارای تنظیمات جدیدی است که ممکن است صرفه جویی در مصرف داده هنگام تماشای ویدیو را کمی آسان‌تر کند. همراه با رزولوشن‌های خاص در پلیر ویدئو، اکنون می‌توانید بین سه حالت جداگانه که کیفیت فیلم، استفاده از داده یا هر چیزی را که برای اتصال به اینترنت فعلی شما مناسب است، یکی را انتخاب و جابجا شوید.

ممکن است از قبل با حالت “خودکار” به عنوان تنظیمات پیش فرض اکثر فیلم‌ها آشنا باشید، که به طور خودکار رزولوشن فیلم را بسته به سرعت اینترنت فعلی شما تنظیم می‌کند تا بهترین تجربه را داشته باشید.

موارد اضافی جدید یوتیوب شامل حالت “کیفیت تصویر بالاتر” است که در صورت عدم استفاده از وای فای، از داده بیشتری استفاده می‌کند و به صورت پیش فرض ۷۲۰p است و حالت جدید دیگر “صرفه جویی در داده” است که حداکثر ۴۸۰p است.

در حالی که این حالت‌ها برای تنظیمات سریع و خاص سناریو در وضوح مناسب هستند، شما هنوز هم می‌توانید با تفکیک پذیری‌های خاص کاوش کنید. هرگونه تنظیمات وضوح را می‌توان برای ویدیوی خاصی که مشاهده می‌کنید یا در کل سیستم برای همه مواردی که مشاهده می‌کنید، با رفتار‌های خاص برای وای فای و شبکه‌های تلفن همراه تنظیم کرد.

یوتیوب دارای تنظیمات وضوح و روش‌هایی برای جلوگیری از بارگیری، پخش فیلم در برنامه برای مدتی است، اما این روند صرفه جویی در داده را به صورت خودکار انجام می‌دهد و آن را به گونه‌ای تغییر می‌دهد که درک آن آسان‌تر باشد. البته اکثر شرکت‌های اپراتور تلفن همراه، هنوز وضوح تصویر را در رزولوشن ۴۸۰p نگه می‌دارند. فیلم‌هایی که با وضوح بالاتر تماشا می‌شوند معمولاً با ترافیک تصاعدی محاسبه می‌شوند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.