نسخه جدید بازی Call of Duty در پاییز سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود

اکتیویژن تولید بازی Call of Duty جدید را تأیید کرد. این عنوان توسط استودیو اسلج‌همر ساخته می‌شود و در پاییز سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از گجت نیوز، با آغاز توسعه نسخه موبایل بازی بتلفیلد و همچنین شایعات جدیدی درباره Battlefield 6، اکتیویژن هم دست به‌کار شده و با خبر ساخته شدن بازی Call of Duty جدید توسط استودیو اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games)، دوباره به میدان بازگشته است. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این عنوان وجود ندارد اما طبق گفته‌های اکتیویژن، در پاییز سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

هنوز جزئیات چندانی از خط داستانی و گیم‌پلی این بازی در اختیار نیست اما با توجه به صحبت‌های سران اکتیویژن، قرار است با ویژگی‌های معمول یک بازی تک‌ نفره مواجه باشیم که از بخش چند نفره و کوآپ قدرتمندی بهره می‌برند. علاوه‌بر این موارد، اکتیویژن تأکید کرد که نسخه جدید بازی Call of Duty طبق توانایی سخت‌افزارهای قدرتمند نسل نهم ساخته شده است. اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، احتمالاً بازی کال آو دیوتی بعدی از ویژگی‌های سخت‌افزاری مثل Quick Resume در ایکس باکس و محرک‌های سازگار DualSense در پلی استیشن ۵ بهره‌ خواهد برد.

استودیو اسلج‌همر گیمز برای دوست‌داران سری کال آو دیوتی کاملاً نام‌آشناست. این استودیو آمریکایی را می‌توان در کنار تیم‌هایی مثل اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و تری‌آرک (Treyarch) قرار داد. اسلج‌همر در توسعه سری Modern Warfare و Black Ops مشارکت داشته است و در سال ۲۰۱۷ با ساخت نسخه جنگ جهانی دوم بازی Call of Duty، به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرد. این استودیو از نسخه Warzone کال آو دیوتی نیز پشتیبانی می‌کند.

هنوز اطلاعات قابل توجهی از این بازی فاش نشده است اما گویا اکتیویژن بلیزارد قصد دارد جدیدترین قسمت از بازی کال آو دیوتی را با نسخه Warzone ادغام کند و نبردهای بتل رویال را گسترش دهد. هرچند هنوز جزئیات خاصی از چگونگی انجام این اتفاق وجود ندارد.

اخیراً شایعات مختلفی راجع‌به تاریخ انتشار این بازی منتشر شده است. شایعات ادعا دارند که بازی Call of Duty تا سال ۲۰۲۲ تأخیر خواهد خورد و به این زودی‌ها منتشر نخواهد شد. با این حال، اکتیویژن مجدداً تأکید کرده است که جدیدترین نسخه از سری محبوب کال آو دیوتی، در پاییز سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. البته این تاریخ انتشار چندان هم غیرقابل پیش‌بینی نیست زیرا اگر بازی Warzone را فاکتور بگیریم، اکثر عناوین منتشرشده از این مجموعه، معمولاً بین ماه‌های اکتبر و نوامبر راهی بازار شده‌اند.

همچنین اکتیویژن بلیزارد از برنامه‌های گسترده‌اش برای استخدام حدود ۲۰۰۰ توسعه‌دهنده و بازی‌ساز طی دو سال آینده خبر داد. آن‌ها به‌منظور شروع این کار، استودیو جدیدی را در تورنتو کانادا افتتاح کرده‌اند. اکتیویژن برای تأسیس استودیوهای بازی‌سازی جدیدش در کشورهای چین، استرالیا و لهستان نیز برنامه‌ریزی کرده است. قطعاً در آینده علاوه‌بر توسعه قسمت‌های جدید بازی Call of Duty، شاهد معرفی پروژه‌های جدید و پرهزینه‌ای از سوی این شرکت خواهیم بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.