رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

گوگل پیکسل ۶ با طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبل معرفی می‌شود

رندرهای به اشتراک گذاشته شده از گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو، طراحی متفاوت ماپول دوربین پنل پشتی آن را به خوبی نشان می دهد که تفاوت چشمگیری با نسل قبلی گوشی های پیکسل گوگل دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، در مقایسه با پیکسل ۵ که سال گذشته عرضه شد، طراحی نسل جدید گوشی‌های گوگل بسیار متفاوت به نظر می‌رسد. بر اساس رندرهای ارائه شده گوشی پیکسل ۶ کمی کوچکتر به نظر می‌رسد و روی پنل پشتی آن نیز دو دوربین دیده می‌شود.

به نظر می‌رسد این گوشی از نمایشگر اولد و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد. در رندرهای ارائه شده هر چهار حاشیه اطراف نمایشگر کاملا باریک به نظر می‌رسند. پیکسل ۶ پرو نیز طراحی مشابهی با نسخه استاندارد پیکسل ۶ دارد. اما به نظر می‌رسد در مقایسه با گوشی اصلی کمی بزرگتر باشد. همچنین مانند گوشی‌های سامسونگ روزنه مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر این گوشی نیز این بار برخلاف نسل قبلی در قسمت وسط بالای نمایشگر دیده می‌شود.

گوگل به جای استفاده از ماژول دوربین مربع شکل، برای پیکسل ۶ یک ماژول افقی مستطیل شکل در نظر گرفته است که دو دوربین و یک فلاش LED را در خود جای داده است. همچنین قسمت‌های بالا و پایین ماژول از رنگ‌های مختلفی تشکیل شده که ممکن است ظاهر آن را کمی جذاب‌تر کند. پنل پشتی پیکسل ۶ پرو طراحی مشابهی با نسخه استاندارد دارد و تنها تفاوتی که می توان در حال حاضر با توجه به رندرها مشاهده کرد آن است که به جای دو دوربین، از ماژول دوربین سه گانه بهره می برد.

در این رندرها اطلاعاتی در مورد مشخصات دو گوشی آینده گوگل ارائه نشده است. با این وجود گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که گوگل گوشی‌های سری پیکسل ۶ را به تراشه اختصاصی خود مجهز خواهد کرد.

سرانجام، در رندرهای ارائه شده از سوی این منبع یک ساعت هوشمند نیز دیده می‌شود. گفته می‌شود گوگل در حال کار روی «گوگل پیکسل واچ» است که انتظار می‌رود اواخر امسال به همراه سری پیکسل ۶ عرضه شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.