رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نصب Samsung Notes از مرز یک میلیارد بار عبور کرد

درحالی‌که تنها محصولات سامسونگ قادر به دریافت و نصب Samsung Notes هستند، تعداد نصب آن از طریق پلی استور از یک میلیارد بار گذشته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومیت، در سال ۲۰۱۹ گزارشی منتشر شد که تعداد نصب اپلیکیشن Samsung Email (مدیریت ایمیل سامسونگ)، از مرز یک میلیارد بار عبور کرده که نشان‌دهنده‌ی محبوبیت این برنامه است. درواقع از آنجا که سامسونگ‌ ایمیل به‌صورت پیش‌فرض در اکثر دستگاه‌های سامسونگ نصب شده است و تنها با گوشی‌های ساخت سامسونگ سازگاری دارد، تصویر خوبی از نرم‌افزار در پلی استور ارائه داده است. به گزارش Androidpolice، حالا نرم‌افزار یادداشت شرکت کره‌ای (Samsung Notes) از همین تعداد نصب عبور کرده است.

مانند بسیاری از نرم‌افزار‌های دیگر سامسونگ، Notes تنها با دستگاه‌های سامسونگ سازگاری دارد. یکی از دلایلی که بیش از یک‌ سال‌ و نیم طول کشید تا تعداد نصب اپلیکیشن سامسونگ‌ نوت به سامسونگ‌ ایمیل برسد این است که سامسونگ نوت از قبل روی برخی از دستگاه‌های قدیمی سامسونگ نصب نشده بود و به‌ نظر می‌رسد اخیرا به پلی استور اضافه شده است.

سامسونگ Notes راه‌ حلی خوب برای یادداشت‌برداری با دستگاه‌های سامسونگ است؛ به‌خصوص اگر همراه‌با S-Pen باشد. نرم‌افزار مذکور به‌صورت مداوم به‌روزرسانی می‌شود و اخیرا مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید به آن اضافه شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.