رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

برگزاری نخستین اجلاس ملی نوآوری و استاندارد در تابستان ۱۴۰۰

نخستین اجلاس ملی نوآوری و استاندارد با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، با توجه به رویکرد جدی این اجلاس به موضوع نوآوری و استانداردسازی پیشرفت‌های نوآورانه، یکی از حامیان این رویداد معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری است. اجلاس ملی نوآوری و استاندارد با هدف نیل به ایجاد ساختار‌سازی هدفمند بر پایه فناوری و خلاقیت برنامه‌ریزی شده است.

این رویداد تلاش دارد تا با ارائه راهکارهای کارشناسی در زمینه استاندارد سازی فرآیند‌ها و خدمات، این فرایندها بر اساس قواعد و ویژگی های استاندارد ملی و بین المللی تدوین شود.

نقش استاندارد در توسعه کارآفرینی و بهبود کسب و کار و نقش خلاقیت و نوآوری در توسعه تجارت از جمله محورهای این اجلاس هستند. همچنین برنامه‌ریزان این رخداد ملی، موضوعاتی مانند پژوهش در حوزه مدیریت نوآوری و فناوری، جاری سازی دانش و فناوری، مدیریت همکاری‌های راهبردی و انتقال فناوری، نهادهای تسهیل‌گر نوآوری و نوآوری باز و شبکه‌های نوآوری را به عنوان دیگر محورهای حائز اهمیت اجلاس برگزیده‌اند.

شرکت‌های دانش‌بنیان، واحدهای فناور و خلاق، مراکز رشد، مراکز نواوری، پارک‌های علم و فناوری، استارتاپ‌ها، شتاب دهنده‌ها، بخش تحقیق و توسعه تحقیق و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی و کلیه محققان و پژوهشگران و صاحبان ایده از جمله گروه‌های هدف این رخداد علمی هستند.

معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با تاسیس معاونت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری تلاش کرده است تا دیگر نهادهای دولتی را نیز برای خدمات‌رسانی در حوزه استانداردسازی فناوری با خود همراه سازد. علاقه‌مندان می‌توانند آثار، ایده‌ها و محصولات نوآورانه خود را با موضوع فناوری و استاندارد به دبیرخانه اجلاس ارسال کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.