تاریخ انتشار به‌روزرسانی جدید بازی Path of Exile مشخص شد

این روزها شایعات زیادی پیرامون محتویات جدید بازی Path of Exile به گوش می‌رسید. در همین راستا، استودیوی سازنده دست به کار شد و تاریخ عرضه‌ی به‌روزرسانی تازه‌ی آن را تعیین نمود.

به گزارش اینتیتر به نقل از گیم فا، به گفته‌ی استودیوی گرایندینگ گیر گیمز (Grinding Gear Games)، به‌روزرسانی ۳٫۱۵ بازی Path of Exile ماه آینده و به طور دقیق‌تر، اواسط ماه جولای در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت. بخش Ultimatum League در این بازی تا یک ماه دیگر به اتمام می‌رسد. حال پیشبینی می‌شود که محتویات جدید بعد از آن به بازی اضافه گردد.

استودیوی سازنده اعلام کرده است که به‌روزرسانی جدید این عنوان با یک لیگ، پاداش‌ها و همچنین آیتم‌های فراوانی همراه خواهد بود. البته متاسفانه هنوز اطلاعات دقیق‌تری در مورد این محتویات منتشر نشده، اما گرایندینگ گیر گیمز اعلام کرده است که این اتفاق طی روزهای آینده رخ خواهد داد. بنابراین باید منتظر بود و دید که جزئیات مربوط به این به‌روزرسانی دقیقا چه چیزهایی هستند.

بازی Path of Exile ابتدا در سال ۲۰۱۳ میلادی بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و به محبوبیت بالایی هم دست پیدا کرد. پس از آن نوبت به نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان رسید و در مجموع باعث جذب افراد زیادی هم شد. این عنوان در سبک‌های اکشن، نقش‌آفرینی و هک اند اسلش ساخته شده است و تجربه‌ی آن به دو صورت تک‌نفره و چندنفره امکان‌پذیر خواهد بود. چندی پیش هم یک رویداد به نام Class Gauntlet در بازی منتشر شد که بازی‌بازان استقبال خوبی از آن داشتند.

به جز این نسخه که شاهد پشتیبانی خوب سازندگان از آن هستیم، تیم سازنده در نظر دارد تا نسخه‌ی دوم را هم در دسترس قرار دهد. توسعه‌ی این نسخه هم‌اکنون آغاز شده است و طرفداران بی‌صبرانه منتشر عرضه‌ی اطلاعات در مورد آن هستند. به محض دریافت اخبار بیشتر پیرامون این اثر، تیم گیمفا آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهد رساند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.