رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

فورد F-150 لایتنینگ الکتریکی با استقبال زیاد مواجه شد

نسخه تمام الکتریکی پیکاپ محبوب فورد F-150 یعنی مدل لایتنینگ، اکنون توسط بیش از ۱۰۰ هزار نفر سفارش داده شده است. این موفقیت پس از حدود سه هفته از رونمایی این خودرو به دست آمده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از پدال، همین استقبال گسترده باعث شده تا فورد به فکر یک پیکاپ الکتریکی کوچک‌تر بر اساس مدل کاملاً جدید ماوریک هم باشد. مطمئناً همه مشتریان وانت‌ها، به دنبال نسخه‌های برقی نخواهند بود اما احتمالاً تقاضا برای این مدل‌ها بخش بزرگی از بازار را دربر خواهند گرفت.

رزرو برای خرید فورد F-150 لایتنینگ در همان ۱۲ ساعت نخست به ۲۰ هزار دستگاه بالغ شد. در ۴۸ ساعت اول هم این تعداد به ۴۴۵۰۰ دستگاه و در ۸ روز اول به ۷۰ هزار دستگاه رسید و اکنون با گذشت ۳ هفته از ۱۰۰ هزار رزرو نیز رد شده است. در ابتدا فورد بدون ارائه جزئیات و داده‌های قیمت این خودرو را معرفی کرد و حدس می‌زنیم تقاضای اضافی بعد از معرفی نسخه PRO ایجاد شده باشد.

برای رزرو فورد F-150 لایتنینگ تنها به ۱۰۰ دلار ودیعه نیاز است. نسخه تجاری با باتری استاندارد قیمتی بالای ۳۹۹۷۴ دلار خواهد داشت. درحالی‌که با باتری‌های برد بلند، قیمت ۱۰ هزار دلار افزایش می‌یابد.

با توجه به نتایج فروش اولیه فورد موستانگ مک-ای و تعداد زیاد رزروهای F-150 لایتنینگ، حدس می‌زنیم که استراتژی سازی فورد برای الکتریکی سازی مدل‌های برتر خود صحیح باشد. احتمالاً فورد E-Transit هم فروش خوبی خواهد داشت و شاید گزینه بعدی هم برانکو باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.