رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

توییتر روی قابلیت «جلوگیری از منشن» کار می‌کند

توییتر روی ویژگی‌های جدیدی برای جلب نظر کاربران خود کار می‌کند که یکی از آن‌ها، قابلیت «Unmention» است. این ویژگی توییتر از منشن کردن کاربران بدون نظر آن‌ها جلوگیری می‌کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، همان‌طور که نام این ویژگی پیداست، در صورت فعال بودن، امکان تگ کردن به سایر کاربران داده نمی‌شود. «دومینیک کاموزی»، یکی از طراحان محصول با اشتراک‌گذاری تصویری از این ویژگی جدید،‌ توضیح می‌دهد که گاهی اوقات کاربران تمایلی به منشن شدن از سوی دیگران ندارند و قابلیت جدید چنین امکانی را در اختیار آنها قرار می‌دهد تا از تگ شدن‌های ناخواسته جلوگیری شود و کاربران با آرامش بیشتری در فضای مجازی و در این شبکه اجتماعی حضور داشته باشند.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی کاموزی، ظاهرا فعال کردن گزینه Unmention کار پیچیده‌ای نیست و براساس توضیحات ارائه شده از سوی وی، کاربران به راحتی می‌توانند این قابلیت را برای خود در قسمت تنظیمات فعال کنند. در این صورت سایر کاربران نمی‌‌توانند آنها را روی توییت‌های مختلف منشن کنند.

اگر سایر کاربران شما را در توییتی منشن کردن باشند، با فعال کردن گزینه Unmention، نام شما در آن توییت حذف می‌شود. یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این ویژگی آن است که اگر از کاربرانی به غیر از فالوورها، در توییتی شما را منشن کرده باشد،‌ نوتیفیکیشن دریافت می‌کنید و با فعال کردن گزینه Unmention، دیگر چنین افرادی نمی‌توانند در توییت‌های خود نام شما را تگ کنند.

قابلیت Unmention قرار است دست کاربران را برای محدود کردن گزینه منشن باز بگذارد. برای مثال کاربران بتوانند با نظر خودشان، تگ شدن را برای مدت معلوم مثلا از یک روز تا یک هفته محدود کنند با به صورت مشخص معلوم کنند، کدام کاربران اجازه منشن کردن آنها را ندارند.

هنوز مشخص نیست توییتر چه زمانی این ویژگی جدید را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. بی‌شک این شبکه اجتماعی قبل از آنکه قابلیت جدید را در دسترس همه کاربران قرار دهد، ابتدا آن را به صورت آزمایشی در اختیار تعداد محدودتری از کاربران قرار می‌دهد تا فیدبک‌های لازم را دریافت کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.