رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

شروع تولید فیلم Ant-Man 3 با بازی پل راد

پل راد، بازیگر نقش انت من از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania در بریتانیا خبر داده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania آغاز شده است. در یک مصاحبه ویدیویی که برای بنیاد Tyreek Hill انجام شده بود، پل راد تایید کرد که در لندن حضور دارد و مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم Ant-Man and the Wasp آغاز شده است. بااین‌حال، او اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت. مراحل تولید فیلم Ant-Man 3 در ابتدا قرار بود در آتلانتا انجام شود، اما تأخیر در شروع تولید آن باعث تغییر مکان تولید فیلم از آتلانتا به بریتانیا شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است مانند سریال The Mandalorian با استفاده از فناوری ILM StageCraft انجام شود که احتمالا تمام یا بیشتر مراحل تولید فیلم با استفاده از این فناوری انجام خواهد شد. پیتون رید، کارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man، وظیفه کارگردانی فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم ابرقهرمانی بر عهده جف لاونس، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Rick and Morty (ریک و مورتی)، بوده است.

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. پل راد در نقش اسکات لنگ (انت-من) اوانجلین لیلی در نقش هوپ پیم (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش هنک پیم، میشل فایفر در نقش جنت ون داین، کاترین نیوتون در نقش کسی لنگ و جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.