بدون ورود به واتساپ، از فعالیت و آنلاین شدن مخاطبانتان باخبر شوید!

در این خبر روش باخبر شدن از فعالیت مخاطبان واتساپ و آنلاین شدن آنان به شما آموزش داده می‎شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امروز به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید از آنلاین بودن کسی در واتس‌اپ مطمئن شوید بی آنکه برنامه را باز کنید. اکنون شرکتی که مالک فیس بوک است یکی از برنامه هایی است که در هر ثانیه میلیون ها پیام متنی را در سراسر جهان رد و بدل می کند. به این ترتیب می توانید محتوای چندرسانه ای متنوعی مانند فیلم ، عکس ، GIF و استیکرهای متحرک را ارسال یا دریافت کنید.

اگر می خواهید بدانید دوست، عضو خانواده یا همکار شما که پیامی را با او به اشتراک گذاشته‌اید، باید مراحلی ساده را دنبال کنید تا بفهمید پیام شما در برنامه خوانده شده است یا خیر. البته توجه داشته باشید این کار فقط در دستگاه های Android قابل اجرا است و در مورد آیفون کمی دشوار می‌شود.

اولین کاری که باید انجام دهید بارگیری برنامه Whatzseen است. این نرم افزار از شما اجازه دسترسی به برنامه‌ها را می خواهد. با این حال ، اطلاعات شخصی از شما نمی‌خواهد اما فهرست تماس و مخاطبان شما را می گیرد.

اکنون برنامه را باز کنید. برای دریافت هشدارها هربار که مخاطب خاصی به سرویس پیام فوری متصل می شود ، آن را پیکربندی کنید. شما می‌توانید یک مورد خاص یا همه مخاطبان را انتخاب کنید. وقتی کسی آنلاین می شود، WhatsApp نشان می دهد که “آنلاین” است و زمانی که آفلاین شود نیز همان برنامه به شما می گوید وی چه مدت مشغول گپ زدن یا بررسی پیام های خود بوده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.