رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ساخت انیمیشن های بیشتر توسط مارول

ویکتوریا آلونسو از تاسیس یک استودیو مختص به ساخت انیمیشن توسط مارول استودیو خبر داد و اعلام کرد که انیمیشن‌های بیشتری در دنیای سینمایی مارول خواهیم دید.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، مدتی پیش بود که تریلر جدیدی از انیمیشن ?What If منتشر شد که این تریلر توانست نظر طرفداران را جلب کند. این سریال انیمیشنی قرار است اتفاقات فیلم‌های دنیای سینمایی مارول را به شکل دیگری نمایش دهد. بااین‌حال، بسیاری از طرفداران سوال می‌کنند که مارول پس از ساخت و انتشار سریال ?What If، آیا برنامه دیگری برای ساخت انیمیشن دارد؟ حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول به این سوال طرفداران پاسخ داده است.

ویکتوریا آلونسو، معاون مدیر اجرایی مارول استودیو در مصاحبه با ورایتی تایید کرد که سریال‌های انیمیشنی بیشتری قرار است پس از انیمیشن ?What If تولید و منتشر شود. آلونسو همچنین از تاسیس یک مینی استودیو خبر داد که قرار است زیر نظر مارول استودیو برای تولید انیمیشن فعالیت کند. آلونسو گفت: «ما قصد داریم شعبه انیمیشن و مینی استودیو خود را داشته باشیم و قرار است در آینده انیمیشن‌های بیشتری را تولید کنیم. ما در مورد این آلونسو اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت و در حال حاضر نمی‌دانیم که در آینده می‌توانیم شاهد چه پروژه‌هایی باشیم. بااین‌حال، آلونسو گفت که دیزنی پلاس این فرصت را به مارول استودیو داده تا در بخش‌های بیشتری فعالیت کند و حوزه فعالیت خود را گسترش دهد. بااین‌حال، شاید سوال بعدی این باشد که آیا مارول استودیو در آینده انیمیشن بلند نیز خواهد ساخت؟ این در حالی است که فصل دوم انیمیشن ?What If نیز قرار است تولید و از دیزنی پلاس پخش شود.

بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که مارول استودیو قصد دارد روشی مانند لوکاس‌فیلم در قبال دنیای جنگ ستارگان را دنبال کند و باید دید درنهایت می‌توانیم شاهد چه انیمیشن‌های از مارول باشیم. پخش انیمیشن ?What If از روز چهارشنبه، ۱۱ اوت/آگست (۲۰ مرداد) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. این سریال انیمیشنی در ۱۰ قسمت تولید شده است و پخش آن هفتگی خواهد بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.