رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اسکوچیچ دو مدافع وسط را از دست داد!

دو مدافع وسط تیم ملی به علت پارگی رباط صلیبی نمی توانند این تیم را در بازی های سرنوشت ساز انتخابی جام جهانی همراهی کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی شنزن چین بدترین خبر برای دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی ایران است که به تازگی دیگر مدافع جوان و آینده دار تیمش را هم از دست داده است.

پورعلی گنجی که به تازگی از مصدومیت نسبتا طولانی برگشته بود و در مسابقات انتخابی جام جهانی در بحرین در تعدادی از بازی ها به میدان رفت، شب گذشته در مسابقات لیگ چین مصدوم شد که این باشگاه اعلام کرد او از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده است.

پیش از این نیز، عارف غلامی، مدافع جوان تیم ملی در داربی ۹۶ پایتخت مصدوم شد و به علت پارگی رباط صلیبی فصل کنونی و بخش اعظمی از فصل آینده را از دست داد.

با توجه به شدت و نوع این مصدومیت ها، هر دو بازیکن به علت عمل جراحی، دوران نقاهت و بازپروری، مدت زمان زیادی را از فوتبال دور خواهند بود و به همین دلیل بازی های آینده تیم ملی در مرحله سوم انتخابی جام جهانی را از دست خواهند داد.

تیم ملی ایران یک ماه دیگر در شروع مرحله نهایی انتخابی جام جهانی باید به مصاف سوریه و عراق برود و تا فروردین ۱۴۰۰ باید ۱۰ دیدار حساس و سرنوشت ساز را برگزار کند. با مصدومیت پور علی گنجی و عارف غلامی، در حال حاضر سه مدافع وسط تخصصی از اردوی اخیر تیم ملی باقی مانده اند.

شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان و مجید حسینی سه مدافعی هستند که سلامتی آن ها بیش از هر زمان دیگری برای سرمربی تیم ملی مهم است و اسکوچیچ باید امیدوار باشد در خلال مسابقات پیش رو هیچ گونه خطری این بازیکنان را تهدید نکند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.