رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

شکست سنگین تیم ملی والیبال مقابل کانادا

تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، سه بر صفر مقابل کانادا شکست خورد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، از ساعت ۴:۳۰ امروز (چهارشنبه) ۶ مرداد ۱۴۰۰، تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به مصاف تیم ملی کانادا رفت که در دیداری عجیب، با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست خورد.

این در حالی بود که پیش از این مردان والیبال ایران به دو برد ارزشمند برابر لهستان و ونزوئلا دست یافته بودند.

ترکیب ابتدایی ایران:

سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، محمد موسوی، امیر غفور، میثم صالحی، علی‌اصغر مجرد و مهدی مرندی (لیبرو)

ترکیب ابتدایی کانادا:

تیلر ساندر، گوردون پرین، نیکولاس هوگ، لوکاس ون برکل، گراهام ویگراس، جزف اسکلاتر و کامرون بان (لیبرو)

 ست اول: ۲۵ – ۱۶ کانادا

در آغاز بازی کانادا با عملکرد خوب هوگ ۴ امتیاز متوالی کسب کرد و نهایتا نخستین امتیاز ایران را میثم صالحی به دست آورد. با امتیاز سرویس اسکلاتر کانادا اختلاف را به ۵ امتیاز رسانده و ۶ – ۱ پیشی گرفت. با درخشش موسوی و غفور در دفاع روی تور، ایران اختلاف را در حالی به سه امتیاز کاهش داد که کانادا همچنان ۱۰ – ۷ پیش بود.

در ادامه، سرویس‌های خوب کانادا دریافت و حملات ایران را دچار مشکل کرد تا با درخشش اسکلاتر و هوگ، کانادا بار دیگر اختلاف را به ۶ امتیاز افزایش داده و ۱۳ – ۷ پیشی بگیرد. با افزایش اختلاف دو تیم، آلکنو تقاضای وقت استراحت کرد.

پس از یک رالی جذاب، هوگ با آبشار خود کانادا را به امتیاز ۱۵ رسانده و اختلاف را به ۶ پوئن افزایش داد. کانادایی‌ها که در دریافت‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند، برتری ۷ امتیازی خود را تا نتیجه ۲۰ – ۱۳ به سود خود حفظ کردند. در اواخر این ست اختلاف دو تیم به ۱۰ امتیاز افزایش یافت و کانادا همچنان ۲۴ – ۱۴ پیش بود. کانادا نهایتا این ست را با برتری قاطع ۲۵ – ۱۶ پشت سر گذاشت.

ست دوم: ۲۵ – ۲۰ کانادا

امتیاز نخست این ست را ایران به دست آورد، اما در ادامه، این کانادا بود که ۲ – ۱ پیش افتاد. ایران در این ست عملکرد بهتری در حمله و سرویس داشت و با بیرون رفتن آبشار اسکلاتر و امتیاز سرویس عبادی‌پور، ۷ – ۸ از کانادا پیش افتاد. در ادامه اما باز هم این کانادا بود که با درخشش هوگ ۱۲ – ۱۰ پیش افتاد.

کانادایی‌ها که عملکرد خوبی در دریافت‌ها داشتند، با جای خالی‌های «پرین» اختلاف را به سه امتیاز افزایش دادند و ۱۵ – ۱۲ پیشی گرفتند. با درخشش عبادی‌پور، ایران اختلاف را به یک امتیاز کاهش داد. در اواخر این ست نیز، کانادایی‌ها با دریافت‌های خوب خود حملات ایران را دفع کرده و ۲۱ – ۱۷ پیش افتادند تا آلکنو بار دیگر تقاضای وقت استراحت کند.

درخشش پرین و هوگ در خط حمله کانادا برتری را همچنان به نفع این تیم رقم زده بود تا شاگردان گلن هوگ ۲۴ – ۱۹ پیشی بگیرند. کانادا نهایتا این ست را هم ۲۵ – ۲۰ پیروز شد تا در مجموع دو بر صفر پیش بیفتد.

ست سوم: ۲۵ – ۲۲ کانادا

با آبشار هوگ، کانادا نخسین امتیاز این ست را به دست‌ آورد، اما در ادامه، این تیم ایران بود که ۲ – ۳ پیش افتاد. در حالی که عبادی‌پور می‌توانست روی توپ برگشتی، نتیجه را ۶ – ۶ مساوی کند، آبشار او دفاع شد تا کانادا ۷ – ۵ پیش بیفتد. در ادامه اما با درخشش عبادی‌پور در سرویس و حمله، ایران نتیجه را به تساوی کشید و با آبشار غفور ۱۰ – ۱۱ پیش افتاد.

دریافت‌های خوب کانادا اجازه پیشی گرفتن را به ایران نداد تا با از دست رفتن حملات شاگردان آلکنو، این تیم کانادا باشد که ۱۵ – ۱۴ پیش بیفتد. پس از یک رالی زیبا، اسکلاتر اختلاف را به سه امتیاز افزایش داد تا آلکنو در حالی که کانادا ۱۷ – ۱۴ پیش بود، تقاضای وقت استراحت کند.

با ادامه درخشش عبادی‌پور در خط سرویس، ایران اختلاف را به یک رساند تا هوگ در امتیاز ۱۸ – ۱۷ به سود کانادا، تقاضای وقت استراحت کند. عملکرد خوب کانادا در این بازی همچنان ادامه یافت تا با برتری ۲۵ – ۲۲ در این ست، در مجموع ۳ بر صفر برنده این بازی حساس شوند.

به این ترتیب نخستین باخت شاگردان آلکنو در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، پس از دو برد متوالی مقابل لهستان و ونزوئلا به ثبت رسید.

تیم ملی والیبال ایران باید از روز جمعه _ هشتم مرداد از ساعت ۱۵:۱۰ برابر ایتالیا به میدان برود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.