رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

حذف بازی GTA 5 از سرویس ایکس باکس گیم پس

تمام شواهد حاکی از آن است که تنها پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از اضافه شدن بازی GTA 5 به ایکس باکس گیم‌ پس، به‌زودی این اثر سرویس گیمینگ مایکروسافت را ترک می‌کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، بازی GTA V را نه‌تنها می‌توان محبوب‌ترین ساخته استودیوی راک‌استار دانست بلکه یکی از پرطرفدارترین آثار ساخته شده در صنعت بازی‌های ویدیویی نیز به حساب می‌آید. اگر از علاقه‌مندان به دنیای بازی GTA 5 و در عین حال یکی از مشترکین سرویس ایکس باکس گیم‌ پس باشید، احتمالا به‌خاطر دارید که از اضافه شدن این بازی به سرویس گیمینگ مایکروسافت مدت زمان زیادی نگذشته است.

حال اما در اقدامی غافلگیرکننده و کمی عجیب، به‌نظر می‌رسد به‌زودی بازی Grand Theft Auto 5 قرار است به حضور کوتاه مدت خود در ایکس باکس گیم‌ پس پایان دهد. اگرچه هنوز نه مایکروسافت و نه تیم سازنده به‌صورت رسمی این خبر را اعلام نکرده‌اند، اما ساعاتی پیش یکی از رسانه‌های مربوطه تایید کرد که بازی GTA 5 در آستانه حذف از این سرویس قرار گرفته است.

چنانچه مدت زمان حضور ساخته استودیوی راک‌استار را با سایر آثار موجود در ایکس باکس گیم پس مقایسه کنید، حضور و حذف نسبتا سریع آن کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. البته پیش از این شاهد حضور کوتاه بازی Red Dead Redemption 2 روی ایکس باکس گیم پس نیز بودیم. باتوجه به ادعای مطرح شده احتمالا بازی GTA 5 اوایل ماه میلادی آینده از سرویس ایکس باکس گیم‌ پس حذف خواهد شد.

باتوجه به اینکه نسخه نسل نهمی بازی GTA 5 نیز در دست ساخت قرار دارد، به‌نظر می‌رسد استودیوی راک‌استار جهت جلوگیری از لطمه به میزان فروش بازی تصمیم به اتخاذ چنین اقدامی کرده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.