رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

گزارش رویترز از طلای عجیب ورزشکار ایرانی

خبرگزاری رویترز در گزارشی به طلای سجاد گنج زاده در دیداری عجیب و به یادماندنی پرداخته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، آخرین مسابقه اولین دوره رقابت های کاراته در المپیک در روز شنبه در شرایطی جنجالی به پایان رسید. ضربه غیرقانونی طارق حامدی، ورزشکار عربستانی به گردن سجاد گنج زاده باعث مصدومیت و بیهوشی این ورزشکار شد و ورزشکار بی حرکت ایرانی در چنین شرایطی مدال طلا را دریافت کرد.

با گذشت یک دقیقه از شروع فینال، طارق حامدی از حریف خود بهتر نشان داده و در ادامه با نتیجه ۱-۴ از گنج زاده پیش افتاد. ضربه آخر حامدی، گنج زاده را به زمین انداخت و در شرایطی که به نظر می رسید ورزشکار عربستانی آماده جشن رفتن است، همه چیز تغییر کرد. پزشکان با شتاب به طرف گنج زاده رفته، ماسک اکسیژن روی صورت ورزشکار ایرانی گذاشتند و او را روی برانکارد به بیرون منتقل کردند.

پس از چند دقیقه بحث و گفتگو بین مسئولان در کنار زمین، در نهایت داور مسابقه با توجه به ضربه غیرمجاز حامدی، اعلام کرد گنج زاده پیروز این مسابقه و برنده مدال طلا شده است. در ادامه گنج زاده در شرایطی که می توانست به صورت نرمال راه برود، برای دریافت مدال به سالن بازگشت.

جالب اینجاست به نظر می رسید دو ورزشکار مشکلی با هم ندارند و آنها یکدیگر را در آغوش گرفته و با هم عکسی به یادگار گرفتند. گنج زاده در کنفرانس خبری خود بعد از کسب مدال طلا گفت: “من از دریافت مدال طلا خوشحالم، اما ناراحت هستم که اینگونه پیروز این دیدار شدده و مدال گرفتم.”

حامدی، ورزشکار عربستانی نیز مدعی شد از تصمیم داور ناراضی، اما از نحوه مبارزه اش راضی است. اوگور آکتاش ترکیه ای و ریوتارو آراگا از ژاپن در دسته کومیته +۷۵ کیلوگرم مردان نیز مدال برنز را کسب کردند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.