رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مزایای خرید هاست جوملا برای وب سایت ها چیست؟

در این مطلب به پاسخ سوال مزایای خرید هاست جوملا برای وب سایت ها چیست؟ خواهیم پرداخت.

به گزارش اینتیتر، هاست جوملا از جمله ابزارهای مفید و کاربردی می‌باشد که در پیش از ساخت وب سایت با سیستم مدیریت محتوای Joomla، می توان آن را خریداری کرد و از مزایای آن بهره مند شد.خرید هاست جوملا همانطور که از نام آن مشخص است، برای سایت هایی است که مطابق با افزونه ها و برنامه های جوملا پیاده سازی و راه اندازی می شوند و قبل از آن باید گفت که کلا تعریف ما از هاست جوملا چیست و چه قابلیت هایی دارد؟ در وهله اول زمانی که تصمیم به ساخت وب سایت گرفته‌اید، ابتدا باید انتخاب کنید که از چه برنامه میزبانی وب می‌خواهید استفاده نمایید.با خرید هاست جوملا در میان تمام این برنامه‌ها، یکسری برنامه‌های میزبانی وب وجود دارند که در این نوشتار ما توضیحات جامعی در رابطه با آن ارائه خواهیم داد. جوملا از جمله این برنامه‌ها با داده‌های کامل و کاربردی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

منظور از هاست جوملا چیست؟

جوملا یکی دیگر از سیستم‌های مدیریت محتوایی است که هاست مخصوص به خود را دارد و سازگاری بالایی را با مدیریت محتوا در این cms فراهم می‌آورد. این سیستم دارای افزونه ها و برنامه های کاربردی و مفیدی می‌باشد که برای مدیریت وب سایت‌های شرکتی، فروشگاهی، وبلاگی و … تعبیه گشته و پیشرفت‌های شگرفی نیز در خود جای داده. با خرید هاست جوملا علاوه بر قیمت مناسب آن، افراد و مدیران وبسایت ها می‌توانند مزایای بسیاری در مدیریت این سایت ها بهره مند شوند. اگر می‌خواهید وب سایتی با زبان فارسی، کنترل پنل پیشرفته و قالب‌های حرفه‌ای زیبا داشته باشید، می توانید در کنار استفاده از جوملا، اقدام به خرید هاست جوملا نیز کنید تا کیفیت بیشتری را تجربه نمایید.

سیستم مدیریت محتوا یا cms چیست؟

هاست جوملا این امکان را به شما فراهم می‌آورد که بتوانید در کنار راه اندازی وبسایت و مدیریت آن با سیستم مدیریت محتوای جوملا، از صدها قالب ویژه و پیشرفته در آن استفاده نمایید. حال به نظر شما منظور از سیستم مدیریت محتوا چیست؟ به محیطی که بتوان با استفاده از آن و یک رابط بصری محتواها را به صورت آنلاین تولید و ویرایش کرده و در نهایت نیز سازماندهی و منتشر نمود، سیستم مدیریت محتوا یا (CSM) گفته می‌شود. اگر شما نیز قصد راه‌اندازی وب سایتی را دارید اما به زبان برنامه نویسی مناسبی برای ساخت آن دسترسی نداشته‌اید، CMS کار را برای شما راحت‌تر می‌کند.

ایجاد محتوا برای سایت، مدیریت محتوا و انتشار و نمایش مطالب در سایت از وظایف سیستم مدیریت محتوا می باشد و به نوعی هاست جوملا به عنوان یک مکمل در این روند، تاثیر زیادی دارد.

سه مزیت شگفت انگیز که با خرید هاست جوملا به دست می آورید

مزایای خرید هاست جوملا برای وب سایت ها چیست؟

نصب آسان سیستم مدیریت محتوا

زمانی که تصمیم به خرید هاست جوملا به عنوان میزبانی از سایت خود داشتید، انجام اینکار تنها با یک کلیک صورت می‌پذیرد. ممکن است با برخی از مراحل طولانی در هنگام اتصال حساب جوملا به حساب میزبانی وب روبرو شوید که هیچ نیازی به نگرانی از این بابت وجود ندارد، زیرا انجام دادن تمام این مراحل تنها چند دقیقه زمان شما را خواهد گرفت. به همین دلیل است که می‌گوییم جوملا برای افراد مبتدی می‌تواند CMS مناسبی تلقی گردد. در کوتاه‌ترین زمان ممکن قادر خواهید بود محتوای وب سایت خود را به وسیله جوملا منتشر نمایید.

استفاده رایگان از برنامه ها و افزونه های جوملا

در هنگام راه اندازی وب سایت ممکن است با سیستم های مدیریت محتوای زیادی روبرو شوید که در قبال دریافت آنان هزینه بپردازید. در صورتی که جوملا اینگونه نیست. این اطمینان را به شما خواهیم داد که زمانی که قصد استفاده از جوملا به عنوان cms سایت خود را داشته باشید، در قبال آن هیچ هزینه‌ای پرداخت نکنید. با خرید هاست جوملا نیز هیچ هزینه اضافی به اشتراک شما اضافه نخواهد کرد و پس از اتصال حساب‌های خود با همان مبلغی که به توافق رسیده‌اید باقی خواهد ماند. با این حساب می‌توان گفت یکی از به صرفه‌ترین سرویس های میزبانی برای شما، سرویس میزبانی Joomla می باشد.

هاست جوملا سازگار با وبسایت های مختلف

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در هنگام خرید سیستم مدیریت محتوا باید به آن توجه داشت این است که آیا این cms با سایت شما سازگاری دارد یا خیر؟ درواقع سیستم مدیریت محتوایی که کل وب سایت خود را با آن ساخته‌اید اهمیت زیادی دارد. هاست جوملا با وب سایت شما، بهترین سازگاری و با عملکرد عالی شروع به فعالیت خواهد نمود. در این صورت برنامه میزبانی وب شما بدون آنکه مشکلی ایجاد نماید با سایت جوملا سازگاری خواهد داشت.

۵ نکته مهم و کاربردی در هنگام انتخاب برنامه میزبانی جوملا

اگر قرار به خرید هاست جوملا می‌باشد لازم است که در هنگام استفاده چند ویژگی مهم را نیز در نظر داشته باشید که در ادامه به آنان خواهیم پرداخت.

مقیاس پذیری

قبل از اینکه تصمیم بگیرید میزبانی جوملا را انتخاب کنید، در وهله اول باید به آنچه که در وب سایت خود نیاز دارید و یا در آینده نیاز خواهید داشت فکر کنید. مثلا آن شرکت میزبانی وب که با آن فعالیت می‌‌کنید در آینده رشد خواهد کرد و یا خیر؟ زمانی که میزان بازدید کننده‌های شما افزایش پیدا کرد و با تصمیم بر گسترش دادن سایت گرفتید، این برنامه تا چه اندازه می‌تواند نیازهای شما را برطرف نماید؟ اگر پاسخ خود را به درستی یافتید در این صورت جوملا می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

ارائه دهنده میزبانی جوملا زمانی خوب و کاربردی خواهد بود که انجام تمام امور کارها از طریق حساب میزبانی وب با سهولت انجام گیرد. هر برنامه میزبانی وب لازم است که مشتری و کاربران را از لحاظ کسب اطلاعات پشتیبانی نماید. بنابراین این موضوع را نیز در نظر بگیرید که برای انجام کارها و حل مشکلات سیستم میزبانی از شما پشتیبانی بیست و چهار ساعت کند که در رابطه با جوملا از این نظر خاطر نشان باشید.

آپ تایم ۹۹ درصد

مزایای خرید هاست جوملا برای وب سایت ها چیست؟

آیا تاکنون واژه Uptime به گوشتان خورده است؟ این کلمه چه اهمیتی می‌تواند در راه اندازی وب سایت داشته باشد؟ uptime جزء فاکتورهای بسیار مهم و ارزشمندی است که جهت تعیین میزان موفقیت سرویس‌ها به کار گرفته می‌شود. هاست جوملا زمانی می‌تواند عالی تلقی گردد که از قابلیت آپ تایم برخوردار باشد. بنابراین حتما در هنگام انتخاب سرویس میزبان به این واژه توجه کافی داشته باشید.

جمع بندی نهایی

برای خرید هاست جوملا می توانید با مراجعه به سایت شرکت های هاستینگ وب، این سرویس میزبانی را با قیمت های مناسبی تهیه کرده و وبسایت خود را بر روی آن راه اندازی کنید. هاست جوملا بیشتر در کشور ایران و آلمان ارائه می شود که انتخاب سیستم عامل آن نیز بستگی به شما و نیازتان دارد، از همین رو می توانید اقدام به خرید میزبانی جوملا لینوکس یا ویندوز کنید.برای تهیه بهترین هاست نیز بهتر است تا با مطالعه و بررسی بیشتر، یک خدمات دهنده ابری را به عنوان میزبان انتخاب کنید تا کیفیت بهتری به شما ارائه بدهد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.