ویتامین های روزانه را چه زمانی بخوریم؟ + اینفوگرافیک

اگر به صورت روزانه ویتامین مصرف می کنید اما نمی دانید در چه زمانی بهتر است که آنها را میل کنید، پیشنهاد می کنیم مطلب “ویتامین های روزانه را چه زمانی بخوریم؟ ” را مطالعه کنید.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ امروزه مصرف ویتامین ها و مکملها به همراه تغذیه سالم و مقوی از ارکان اساسی سلامت بدن و سیستم ایمنی آن به حساب می آیند. ویتامین ها به بدن انسان در راه مبارزه با ویروس و عفونت ها کمک می کنند.به خصوص که در حال حاضر با وجود همه گیری ویروس منحوس کرونا مصرف ویتامین ها و مکمل ها ضرورت بیشتری پیدا کرده است. ویتامین های زینک،دی، ای، ب کمپلکس، ب ۱۲، امگا ۳، اسید فولیک و سی از جمله ویتامین های مهم و ضروری هستند که خوردنشان در این دوران توسط پزشک ها بسیار توصیه شده است.

نکته مهم درمورد مصرف ویتامین ها این است که باید در زمان به خصوص و مشخصی مصرف شوند تا اثربخشی و کارایی حداکثری خود را برای دفاع از بدن انسان در مقابل بیماری ها داشته باشند.

با توجه به موضوع مطرح شده حال این سوال پیش می آید که ویتامین های روزانه را چه زمانی باید بخوریم؟ در ادامه به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت و از زمان مناسب مصرف ویتامین برایتان خواهیم گفت.

بهترین زمان مصرف ویتامین های زینک و امگا ۳ در هنگام وعده غذایی ناهار است. ویتامین های ای و دی رامی توانید هم در هنگام شام یا در زمان ناهار میل کنید.

صبح هنگام زمانی که از خواب بیدار می شوید مصرف ویتامین ب کمپلکس را فراموش نکنید و همینطور در شب نیم ساعت پیش از این که به خواب بروید اسید فولیک را میل کنید.

زمان مناسب مصرف ویتامین سی نیم ساعت پیش از ناهار است و بهتر است ویتامین ب ۱۲ را در هنگام شام مصرف کنید.

در ادامه می توانید اینفوگرافیک ویتامین های روزانه را چه زمانی بخوریم؟ را نیز مشاهده کنید.

ویتامین های روزانه را چه زمانی بخوریم؟

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.