رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

زمان عرضه خودروی الکتریکی فولکس واگن مشخص شد

فولکس واگن اولین خودروی پاسات الکتریکی خود را سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه میکند.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، پس از عرضه شاسی بلند ID ۵ با پشتیبانی کوپه در اواخر امسال، پیش بینی میشود، فولکس واگن توجه خود را به توسعه نسخه تولیدی ID Vizzion برای ارائه در سال ۲۰۲۳ معطوف کند. این خودروی جدید در اصل با موتور احتراق عمل میکند. گفته شده خودروی جدید الکتریکی این شرکت، فولکس واگن را به رقیبی جدی برای مدیران بازار‌های اجرایی الکتریکی مانند تسلا مدل ۳ و پولستار ۲ تبدیل میکند.

براساس گزارش‌ها، انتظار میرود فضای داخلی خودروی ID Space Vizzion همچون خودروی Phaeton که در سال ۲۰۱۶ ساخت آن متوقف شد، باشد. همچنین پیش بینی میشود بدنه این خودروی جدید تا حد زیادی به خودروی Passat شباهت داشته و دارای موتور احتراقی باشد.

همانطور که سال گذشته توسط Autocar گزارش شد، مدل جدید ID از معماری MEB فولکس واگن استفاده و از ID ۴ پیروی میکند. این خودروی جدید قرار است با پیشرانه‌های عقب یا چهارچرخ محرک ارائه شود. به گفته این شرکت سیستم توسعه یافته ترمز الکتریکی GTX روی خودروی جدید فولکس واگن ارائه و استفاده میشود.

سال گذشته، رئیس تحقیقات و توسعه فولکس واگن به Autocar گفت: نسخه GTX قادر است در عرض ۵.۶ ثانیه سرعت ۰-۶۲ مایل در ساعت را طی کند. همچنین این خودرو مجهز به بزرگترین باتری موجود که گمان میرود ۸۴ کیلووات ساعت ظرفیت داشته باشد است. گفتنی است خودروی ID باید ۴۳۱ مایل با هر بار شارژ ، کمی بیشتر از نسخه EQE جدید مرسدس بنز کار کند. بدون شک باتریهای کوچکتر گرفته شده از سایر مدل‌های ID، از ۵۸kWh تا ۷۷kWh، در دسترس خواهند بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.