رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

طرح امنیت غذایی کشور نقش موثری در کنترل قیمتها دارد

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی نقش موثری هم در امنیت ملی و هم در امنیت غذایی و هم در بحث کنترل قیمت ها در این بازار ایفا می کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از پایان بررسی طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی بیان کرد: از همه همکاران در مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون کشاورزی که تلاش زیادی در تهیه و تصویب این طرح داشتند سپاسگزارم. طرح تقویت امنیت غذایی کشور به صورت دو شوری در مجلس بررسی شد و در جلسات متعددی مورد بررسی قرار گرفت. در صورت تایید شورای نگهبان و تبدیل این طرح به قانون هم در امنیت ملی و هم در امنیت غذایی و هم در بحث سلامت و تولید و توزیع و کنترل قیمت ها در حوزه کشاورزی بسیار موثر خواهد بود.

رییس مجلس در ادامه اظهار کرد: امید است با همکاری وزیر کشاورزی که خود رییس کمیسیون بوده و در تهیه این طرح تلاش موثری داشته اند این قانون به خوبی اجرایی شده و نقش خود را در تولید و توزیع نهاده های کشاورزی ایفا کند. این قانون نقش موثری در بحث کشاورزی داشته و می تواند مشکلات این حوزه را مرتفع کند. امید است کمیسیون کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی همکاری خوبی در اجرای این قانون داشته باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.