اضافه شدن ۷ بازیگر دیگر به جمع بازیگران سریال جدید بازی تاج و تخت

شبکه HBO از اضافه شدن ۷ بازیگر دیگر از جمله گراهام مک‌تاویش به جمع بازیگران سریال House of the Dragon، اسپین‌آف بازی تاج و تخت خبر داده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ۷ بازیگر دیگر به جمع بازیگران سریال House of the Dragon اضافه شده‌اند. شبکه HBO فهرست هفت بازیگر جدید سریال جدید Game of Thrones را منتشر کرده است که در آن نام گراهام مک‌تاویش، بازیگر سریال Outlander و سه‌گانه فیلم The Hobbit نیز دیده می‌شود که پیش از این شایعات حضورش در این سریال فانتزی منتشر شده بود. مک‌تاویش قرار است نقش سر هارولد وسترلینگ را در سریال جدید بازی تاج و تخت بازی کند.

علاوه‌بر مک‌تاویش، رایان کر (با سابقه بازی در سریال Packed to the Rafters) در نقش سر هاروین استرانگ، جفرسون هال با سابقه بازی در سریال Vikings در نقش ارباب جیسون لنیستر و تایلند لنیستر (دوقلو هستند)، دیوید هوروویچ (با سابقه بازی در سریال Miss Marple) در نقش استاد اعظم ملوس، متیو نیدهم (با سابقه بازی در سریال چرنوبیل) در نقش لاریس استرانگ، بیل پترسون (با سابقه بازی در سریال فلیبگ) در نقش ارباب لیمان بیسبری و گاوین اسپوکس (با سابقه بازی در تئاتر Hamilton) در نقش ارباب لیونل استرانگ، دیگر بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران سریال House of the Dragon اضافه شده‌اند.

علاوه‌براین هفت بازیگر جدید، مت اسمیت، اولیویا کوک، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، میلی الکاک و امیلی کری، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال House of the Dragon حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. اتفاقات سریال House of the Dragon قرار است ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال اصلی رخ دهد و تمرکز آن روی شروع و پایان خاندان تارگرین خواهد بود. درواقع قرار است شاهد نمایش داستان A Dance with Dragon (رقص اژدهایان) که جنگ داخلی خاندان تارگرین بود باشیم.

در حال حاضر شبکه HBO دستور ساخت یک فصل کامل از این سریال را صادر کرده است و فصل اول سریال House of the Dragon قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در طول سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO روی آنتن خواهد رفت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.