رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مشاوره سئو چگونه انجام می‌شود؟ مقایسه ۲ رقیب نام آشنا

مشاوره سئو چگونه انجام می‌شود؟ در این مطلب به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت.

به گزارش اینتیتر، از زمانی که دیجیتال مارکتینگ به عرصه جهانی ارائه شد راه‌های مختلفی برای جذب و کسب مشتری از راه وب به وجود آمد. سئو هم یکی از این راه‌ها بود که در گذر زمان تغییر و تحولات زیادی کرد، البته که باید گفت این تغییر و تحولات همچنان هم باقیست و در طول سال هزاران آپدیت روی الگوریتم‌های مختلف موتورهای جستجو علل خصوص گوگل انجام می‌شود. در نتیجه با توجه به احساس نیاز در این حوزه همواره به مشاوره سئو نیاز خواهید داشت که بتوانید رشد خوبی برای سایت خود رقم بزنید. با ما همراه باشید تا شما را با مزایا و ویژگی‌های استفاده از مشاور برای سئو و همچنین معرفی خدمات مشاوره‌ای سئو مجموعه نیوسئو و مثبت سئو آشنا کنیم.

مشاوره برای سئو چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

آشنایی با الگوریتم‌های روز: به روز بودن در زمینه بهینه سازی سایت یک ویژگی بسیار کاربردی است که باید به آن توجه ویژه کرد. اگر کسی را به عنوان مشاوره سئو سایت خود انتخاب می‌کنید مطمئن شوید که از قوانین و الگوریتم‌های روز گوگل یا دیگر موتورهای جستجو آگاهی دارد. زیرا اگر مطابق با استانداردهای گذشته اقدام به سئو سایت شما کند ممکن است سایت شما حتی توسط گوگل پنالتی شده و از نتایج به راحتی حذف شود.

با برنامه ریزی دقیق باشد: توجه به برنامه‌ریزی برای اجرای سئو سایت مهم‌ترین قسمت کار یک مشاوره برای سئو بوده و باید دقیق و کاربردی باشد. برای مثال اگر مشاور سئو شما برنامه‌ای تنظیم کرد که برای مدت ۳ ماه ارگانیک سرچ شما به بالای پنج هزار کلیک برسد این برنامه به قدری دقیق باشد که بتوان در واقعیت آن را اجرایی کرد. پس در نظر داشته باشید اگر برنامه‌ای که مشاور سئو به شما می‌دهد به دور از ذهن باشد به هیچ عنوان قابل اجرا نبوده و باعث تلف شدن وقت تیم اجرایی شما هم خواهد شد.

قیمت معقول به همراه ارائه خدمات مناسب: هر کاری که شما شروع می‌کنید یک بودجه مشخص داشته و بحث هزینه‌ها همیشه در الویت‌های بالایی پروژه قرار دارد، اما این نکته را در نظر بگیرید که اگر بودجه خود را محدود به افراد ناکارآمد کنید هیچ چیز جز وقت و هزینه تلف کردن را برای شما نخواهد داشت. مشاوره سئو امری است که باید توسط افراد با تجربه و قیمت معقول انجام شود. برای همین همواره سراغ شرکت‌ها و افراد معتبر در حیطه سئو بروید تا پول و زمان خود را هدر نداده باشید و از طرفی به ازای هزینه‌ای که می‌کنید نتیجه لازمه را هم کسب کنید.

نیوسئو

تجربه مشاور سئو: فاکتور بعدی که می‌خواهیم به آن بپردازیم تجربه کسی است که قرار است به شما مشاوره بهینه سازی سایت را بدهد. توجه داشته باشید که افراد بی تجربه یا کم تجربه در دیدارهای اول خود را نشان داده و حرف خاصی جز تکرار مکررات نخواهند داشت. اما افراد تجربه بر اساس تجربه‌ای که دارند می‌توانند برنامه ریزی دقیق و قابل اجرایی را برای شما پیاده‌سازی کنند که این نقشه راه سئو شما خواهد بود. پس مطمئن باشید که شاید افراد با تجربه رقم‌های بالاتری را از شما درخواست کنند اما تجربه کافی در این زمینه را دارند و نتیجه آن به مرور زمان با رشد سایت دیده خواهد شد.

مقایسه خدمات مشاوره سئو مجموعه نیوسئو و مثبت سئو

در ادامه این مطلب به مقایسه دو مجموعه نیوسئو و مثبت ‌سئو می‌پردازیم و خدمات مشاوره برای بهینه سازی هر یک را مقایسه خواهیم کرد:

خدمات ارائه شده در مجموعه نیوسئو برای مشاوره سئو

تعیین هویت برند شما در مرحله اول این مجموعه قرار دارد.

بررسی هدف‌ها و نیازهای مجموعه شما و برنامه ریزی برای دست‌یابی به آن اهداف در مرحله بعد قرار دارد.

بررسی و تعیین اهداف بازاریابی دیجیتال و همچنین بازاریابی محتوایی در مرحله بعد مشاوره سئو نیوسئو قرار دارد.

تخمین هزینه‌های جاری و بودجه بندی پروژه برای شما از کارهایی است که این مجموعه برای شما انجام می‌دهد.

استراتژی‌های سئو و شبکه‌های اجتماعی برای شما تدوین می‌شود که می‌توانید بر اساس برنامه‌ریزی مقرر شده به آن توجه داشته باشید.

تمامی صفحات شما بازبینی شده و استراتژی‌های لازمه را برای رسیدن به اهداف سئو تدوین می‌شود که می‌توانید در بلند مدت آن را اجرایی کنید.

خدمات ارائه شده در مجموعه مثبت سئو برای مشاوره سئو و سایت

ارائه ده دقیقه خدمات رایگان مشاوره تلفنی برای شما که می‌توانید در این زمان مشکلات خود را با کارشناسان سئو این مجموعه در میان بگذارید.

بررسی وضعیت لینک سازی سایت شما چه از منظر داخلی چه خارجی که ارائه راهکارهای مناسب برای این امر در دستور کار مشاوران سئو در مثبت سئو قرار می‌گیرد.

بررسی صفحات و ساختار داخلی سایت شما که مشخص شود چه صفحاتی مربوط به محتواهای پیلار و کلاستر بوده و برای آن برنامه‌ریزی شود.

بررسی ساختار محتوایی از منظر میزان ورودی، نرخ تبدیل و کیفیت نگارش انجام می‌شود.

بررسی جایگاه و رنک شما در میان کسب و کارهای نزدیک به حوزه کاری‌تان بررسی می‌شود و استراتژی روبرو شدن با آنها برای شما بیان می‌شود. باید گفت که مشاوره سئو در مثبت سئو می تواند به روند صعودی کسب و کار شما بسیار کمک کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.