قبض اینترنت در کشورهای مختلف با چند ساعت کار پرداخت می شود؟ + اینفوگرافیک

در اینفوگرافیک زیر مشاهده خواهید کرد که قبض اینترنت در کشورهای مختلف با چند ساعت کار پرداخت می شود؟

به گزارش اینتیتر به نقل از استاتیستا، مطالعه ای نشان داده است که ارزان ترین اینترنت در جهان اغلب جزو بدترین اینترنت هاست. بر اساس شاخص کیفیت زندگی دیجیتالی ۲۰۲۱، نیجریه ای ها باید بیش از ۳۵ ساعت با حقوقی متوسط ​​کار کنند تا بتوانند ارزان ترین قرارداد ماهانه پهنای باند در کشورشان را تامین کنند. این در حالی است که نیجریه در این نظرسنجی که ۱۱۰ کشور را مورد بررسی قرار داد، رتبه ششم در بدترین سرعت اینترنت را دارد. واقعیت اینجاست که بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین با همین مشکل روبرو هستند.

در کشور اندونزی برای پرداخت یک ماه قبض اینترنت نیاز به بیش از یازده ساعت کار به طور متوسط ​​است که این اینترنت نیز سرعت بسیار ضعیفی دارد. با این حال، قاره آسیا به عنوان خانه برنامه های ارزان اینترنتی نیز به شمار میرود. به عنوان مثال هزینه یک ماه اینترنت در ژاپن،سریلانکا، چین، کره جنوبی و سنگاپور کمتر از متوسط ​​دستمزد ساعتی است. همچنین این کشورها دارای سریعترین اتصال پهنای باند هستند.

اتصالات اینترنتی بسیار مقرون به صرفه و قابل اعتماد را در روسیه، اسرائیل و بسیاری از کشورهای اروپایی پیدا می شود. چندین کشور اروپای شرقی نیز در این دسته جای می گیرند اما در بخش سرعت فاقد برخی امتیازات هستند. به عنوان مثال هزینه اینترنت مونته نگرو با قیمتی معادل تقریباً شش ساعت و نیم کار، کم هزینه ترین اینترنت در اروپا را دارد.

در اینفوگرافیک زیر مشاهده خواهید کرد که قبض اینترنت در کشورهای مختلف با چند ساعت کار پرداخت می شود؟

مترجم: آوا سپهر

اینترنت

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.