رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نمایش برلینگتون با بازی جواد یحیوی در تماشاخانه ملک

نمایش «برلینگتون» نوشته مهام راد به تهیه‌کنندگی بهمن عباسی‌راد با کارگردانی مسعود میرطاهری روی صحنه می‌رود.

به گزارش اینتیتر به نقل از صبا، نمایش «برلینگتون» نوشته مهام راد به تهیه‌کنندگی بهمن عباسی‌راد با کارگردانی مسعود میرطاهری آبان و آذر ۱۴۰۰ در تماشاخانه ملک روی صحنه می‌رود.

سید جواد یحیوی، مسعود میرطاهری، مانیا بنی‌هاشمی، مهام راد، اعظم عیوضی، مهناز خوشخو، امید دربان و پرهام صداقت در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده‌است: «داستان یک سندیکای جنایتکار ایرلندی در نیویورک و در دهه‌ هفتاد میلادی را روایت می‌کند که پس از به قتل رسیدن یکی از اعضای رده بالای آن، سایر افراد به دستور رییس شروع به جست‌و‌جو برای یافتن قاتل و پول‌های به سرقت رفته‌ رییس می‌کنند. این تعقیب و گریز نهایتا به شهری مرزی به نام برلینگتن کشیده می‌شود که محل زندگی یکی از افراد با تجربه‌ رییس به نام ری اوکانر است که در یک بعد از ظهر سرد زمستانی، طوفانی از حوادث انتظارش را می‌کشند و …»

از دیگر عوامل نمایش «برلینگتون» عبارتند از سید عماد عامری مجری طرح، امیر سپهر تقی‌لو، آرش فصیح دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، شادی بیات طراح صحنه، مریم تجدد طراح لباس، محمد صادق زرجویان طراح گرافیک، محمد صادق زرجویان و مهسا عباسی عکاسان، محمدصادق زرجویان و حمیدرضا طاهر ساخت تیزر، شیما اسدپور منشی صحنه، حسن جمشیدی و نیلوفر صادق‌وند گروه کارگردانی.

نمایش «برلینگتون» از ۱۳ آبان تا ۱۰ آذر ساعت ۱۸ در تماشاخانه ملک واقع در خیابان شریعتى، خیابان ملک، نبش خیابان وزوایى روی صحنه می‌رود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.