رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

معرفی جک iEV7L؛ نمونه برقی نزدیک به جک J4

در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از سدان های اقتصادی و صد البته الکتریکی جک بپردازیم که در صورت ورود خودروهای برقی به کشور، امکان ورود این خودرو نیز دور از ذهن نیست.

به گزارش اینتیتر به نقل از اسب بخار،‌ کمپانی جک، که در ایران به خاطر حضور محصولاتش، نظیر جک S5 و J5 و به تازگی T8 و K7 بسیار شناخته شده است، این روزها سخت در حال معرفی محصولات جدید الکتریکی و یا برقی نمودن محصولات پیشین خود است.

بیشتر بخوانید:

طراحی ظاهری و داخلی

یکی از خودروهای جدید و برقی جک، سدان iEV7L است. در خودروی جک iEV7L شاهد هستیم که همچنان از الگوهای جک J4 برای طراحی این سدان برقی استفاده شده است و بسیاری از فیکسچرهای iEV7L با خودروی J4 یکسان است.

به علت الکتریکی بودن خودرو شاهد تغییراتی در قسمت جلوپنجره و سپر هستیم و چراغ ها نیز با J4 تفاوت دارند.

اما نمای پشت خودرو با J4 تفاوت های عمده ای دارد و طراحی قسمت چراغ ها و درِ صندوق به اکسنت های موجود در بازار ایران شباهت بسیاری پیدا کرده است.

درون اتاق نیز برای القای حس پاک بودن و الکتریکی بودن خودرو، شاهد استفاده از تریم دورنگ سفید و مشکی هستیم.

غربیلک همیشگی و آشنای جک در این سدان الکتریکی هم استفاده شده و در مرکز داشبورد ساده خودرو یک مانیتور جانمایی شده است. همچنین به نشانه الکتریکی بودن، دور دریچه های سیستم تهویه نوارهای آبی رنگ کشیده شده است.

از نکات جالب توجه کابین این خودرو، دسته دنده آن است که کاملاً مشابه برخی از مدل های ب ام و طراحی شده است.

مشخصات فنی

برای جک iEV7L از یک پیشرانه الکتریکی سنکرون با آهنربای دائمی استفاده شده است. این پیشرانه قادر به تولید ۶۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن‌متر گشتاور است. باتری لیتیوم آهن فسفات با ظرفیت ۳۵.۲ کیلووات ساعت نیز وظیفه تأمین نیروی این پیشرانه را برعهده دارد. محدوده برد جک iEV7L نیز براساس چرخه NEDC حدود ۳۰۲ کیلومتر اعلام شده است که باید اذعان داشت تمامی اعداد و ارقام بالا برای یک خودروی شهری کوچک مناسب به نظر می رسند.

این خودرو در بازار چین با رقم ۱۱۸۵۱ دلار به فروش می رسد و حتی از آن در آموزشگاه های رانندگی کشور چین نیز استفاده می گردد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.