رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رکوردشکنی قسمت پایانی فصل جدید سریال Dexter

شبکه شوتایم اعلام کرد که سریال Dexter: New Blood رکورد پربیننده‌ترین سریال این شبکه را شکسته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، پخش سریال Dexter: New Blood بامداد دوشنبه این هفته به اتمام رسید و قسمت دهم و پایانی فصل جدید سریال دکستر با واکنش‌های مثبت و منفی زیادی مواجه شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت پایانی فصل جدید سریال Dexter رکوردشکنی کرده است. شبکه شوتایم اعلام کرد که به‌صورت میانگین ۸ میلیون بیننده در طول هفته به تماشا هر قسمت سریال Dexter: New Blood روی تمامی پلتفرم‌ها پرداخته‌اند تا به پر بیننده‌ترین سریال شبکه شوتایم تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

همچنین ۳ میلیون بیننده در بامداد روز دوشنبه قسمت پایانی فصل جدید سریال دکستر را تماشا کرده‌اند تا رکورد بیشترین تعداد بیننده قسمت پایانی یک سریال شبکه شوتایم را پس از هشت سال بشکند. این رکورد پیش از این به قسمت پایانی فصل سوم سریال Homeland تعلق داشت که در سال ۲۰۱۳ پخش شد. شوتایم می‌گوید که بیش از ۲ میلیون بیننده ازطریق پلتفرم‌های مختلف قسمت دهم سریال Dexter: New Blood را تماشا کرده‌اند و مابقی ازطریق خود شوتایم این اپیزود را دیدند.

شوتایم همچنین اعلام کرد که در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ بیشترین تعداد ثبت نام را در تاریخ این شبکه داشت که دلیل آن استقبال بینندگان از سریال Dexter: New Blood و سریال Yellowjackets عنوان شده است. پخش فصل اول سریال Yellowjackets بامداد دوشنبه این هفته به پایان خواهد رسید، اما خبر خوب برای طرفداران سریال ژاکت زردها این است که این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده است. بااین‌حال، فعلا شوتایم برنامه‌ای برای ادامه دادن به ساخت سریال Dexter ندارد.

مایکل سی هال در نقش دکستر مورگان، کلنسی براون، دیوید مگیدوف، جولیا جونز، آلانو میلر، جانی سیکوویا، جک آلکوت، جنیفر کارپنتر، دیوید زایاس، جان لیسگو، جیمی چانگ، کتی سالیوان، شولر هنسلی و جیزل جیمنز از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Dexter: New Blood حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کلاید فیلیپس مانند فصل‌های گذشته سریال دکستر، برای ساخت فصل جدید سریال Dexter نیز بازگشت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.