رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

خبر تهدید گل‌ محمدی؛ حربه تکراری یحیی

دائم نوشتیم پرسپولیس حدود ۳.۵ میلیون دلار پاداش آسیایی دارد، ولی تحریم‌ها مانع از رسیدن این پاداش به دست سرخ‌پوشان شده است. اما شنیدیم به احتمال زیاد مبلغ ۴۰۰ هزار دلار از این پاداش کسر خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از فرهیختگان،‌ پرسپولیس رسما روزهای پرحاشیه‌ای را سپری می‌کند. با اینکه این تیم توانست در پایان رقابت‌های نیم‌فصل در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد و اعضای جدید به بخش مدیریت این باشگاه اضافه شدند و رضا درویش به جای سیدمجید صدری بر مسند مدیرعاملی پرسپولیس نشست اما اخباری که از این باشگاه به گوش می‌رسد نشان می‌دهد که حاشیه‌های زیادی درباره یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های فوتبال ایران وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

تهدید یحیی برای چندمین‌بار

اگر گذری به اتفاقات رخ‌داده گذشته نگاهی بیندازیم، خواهیم دید که این اولین‌باری نیست خبر استعفای یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس را می‌شنویم. ۱۴ مهر ۱۳۹۹ بود که بعد از سفر پرسپولیس به قطر، گل‌محمدی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که مشکلات در تیمش زیاد بوده و در برابر این سوال که آیا دوباره استعفا می‌دهد، رسما اعلام کرد که صبر می‌کند تا ببیند آیا مشکلات حل می‌شود یا نه. درست یک ماه قبل از این مصاحبه یعنی در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ همه رسانه‌ها از استعفای گل‌محمدی خبر داده بودند. گل‌محمدی همان روز به خبرنگاران گفته بود: «فردا از سمتم استعفا خواهم داد.» اما این اتفاق در ۱۷ تیر ۱۳۹۹ هم رخ داده بود و گل‌محمدی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اگر مشکلات پرسپولیس باقی بماند و او و افشین پیروانی بخواهند به بازیکنان پول قرض بدهند، از کارش کناره‌گیری خواهد کرد. در تاریخ ۵ شهریور ۱۴۰۰ نیز در پی استقلالی شدن قاسمی‌نژاد رسانه‌ها خبر از استعفای گل‌محمدی دادند که البته این خبر تکذیب شد. حالا دوباره و این‌بار در اواخر دی‌ماه ۱۴۰۰رسانه‌ها از ناراحتی شدید گل‌محمدی خبر دادند که باز هم ریشه‌اش در عدم پرداختی باشگاه و ناراحتی سرخ‌پوشان عنوان شده است. این خبر از سوی گل‌محمدی و اطرافیانش تکذیب نشده و به‌نوعی تایید هم شده است.

گل‌محمدی چقدر جدی است؟

هیچ‌کس نمی‌داند گل‌محمدی در استعفا دادنش چقدر جدی است. فقط این خبر درحال انتشار است و خیلی‌ها معتقدند که این خبر از سوی اطرافیان یحیی منتشر شده تا مدیریت باشگاه را نسبت به رفع سریع‌تر مشکلات مالی اعضای تیم ترغیب کند. خود گل‌محمدی هنوز در این رابطه اظهارنظر رسمی نکرده و با تعطیلی تمرین دیروز هم فرصت برای پرسیدن موضوع از سوی رسانه‌ها از دست رفته است. باید ببینیم آیا یحیی در روزهای آینده در این ارتباط اظهارنظر رسمی خواهد کرد یا نه. هرچه هست به نظر می‌رسد وی قصد دارد با یک حربه تکراری به‌خاطر وضعیت مالی به باشگاه فشار بیاورد. همزمان خبری هم اعلام شد که درویش به بازیکنان گفته اگر نتواند مشکلات را حل کند، نیامده استعفا می‌دهد و نقل‌قولی از یک عضو هیات‌مدیره هم منتشر شد که گفت ظاهرا قبلا همه‌چیز گل‌وبلبل بوده و با حضور مدیران جدید مشکلات پیش آمده است!

کارگزار منتظر جلسه با درویش

این روزها درحالی پرسپولیس با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان شده که این باشگاه به‌تازگی اسپانسر جدید خود را انتخاب کرده است. شرکت ایده‌پویان‌ماژ چندی قبل قراردادی به ارزش ۳۰۰ میلیاردتومان با پرسپولیس امضا کرد که درصورت حل شدن مشکل حق پخش این رقم به ۶۵۰ میلیاردتومان خواهد رسید. شنیدیم این شرکت در ابتدای کار ۲۰ میلیاردتومان به پرسپولیس پرداختی داشته که ظاهرا این پول از طریق یک اسپانسر جذب‌شده به پرسپولیس تزریق شده است.

می‌گویند زمان پرداخت بعدی اسپانسر اوایل بهمن‌ماه خواهد بود اما شنیدیم کارگزار قصد دارد با درویش درمورد ادامه و نحوه همکاری با مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای داشته باشد. هنوز مشخص نیست در بندهای قرارداد این شرکت و باشگاه پرسپولیس چه مواردی لحاظ شده است اما برخی می‌گویند به‌واسطه جدایی صدری از پرسپولیس این احتمال وجود دارد که این قرارداد بر هم بخورد. باید دید باشگاه پرسپولیس در این مورد چه اظهارنظری خواهد کرد و البته باید منتظر برگزاری این جلسه با حضور درویش نیز باشیم.

کارگزار مشکل پیراهن دارد

بد نیست بدانید کارگزار جدید پرسپولیس درحال‌حاضر مشکل تبلیغات روی پیراهن پرسپولیس را دارد و تا آخر فصل ظاهرا قادر به استفاده کردن از این فضای تبلیغاتی نیست. امتیاز تبلیغات روی پیراهن پرسپولیس هم‌اکنون در اختیار بانک گردشگری است و این قرارداد تا پایان فصل لازم‌الاجراست. ظاهرا پول مربوط به این قرارداد هم به باشگاه پرسپولیس پرداخت شده است. به نظرمی‌رسد کارگزار برای شروع همکاری با پرسپولیس مشکلاتی دارد که منتظر برگزاری جلسه با مدیرعامل جدید این باشگاه پرطرفدار است.

۴۰۰ هزار دلار پاداش آسیایی پرید؟

دائم نوشتیم پرسپولیس حدود ۳.۵ میلیون دلار پاداش آسیایی دارد ولی تحریم‌ها مانع از رسیدن این پاداش به دست سرخ‌پوشان شده است. اما شنیدیم به احتمال زیاد مبلغ ۴۰۰ هزار دلار از این پاداش کسر خواهد شد. ظاهرا به‌خاطر تایید نشدن مدارک حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس توسط AFC و حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس را مبلغ ۴۰۰ هزار دلار جریمه خواهد شد. این جریمه هم قرار است از پاداش آسیایی این باشگاه کسر شود. به نظر می‌رسد مشکلات باشگاه پرسپولیس در آسیا تمامی ندارد.

۴ نفر قطعی در لیست خرید یحیی

در کنار همه اخبار عجیب و غریب باشگاه پرسپولیس این خبر دیروز تایید شد که یحیی گل‌محمدی نام ۴ بازیکن را برای جذب قطعی به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده است. پیمان بابایی مهاجم تراکتور تبریز، علیرضا کوشکی ستاره جوان پیکان، لوسیانو پریرا مندز یا همان شیمبا مهاجم فولاد و رامین رضاییان مدافع سابق السیلیه قطر ۴ بازیکنی هستند که یحیی روی جذب آنها اصرار دارد. البته شنیدیم باشگاه به‌خاطر مشکلات مالی امکان دریافت رضایتنامه بابایی، کوشکی و شیمبا را ندارد و فقط می‌تواند از طریق معاوضه بازیکن این مشکل را حل کند که البته بازیکنانی که یحیی مجوز جابه‌جایی آنها را داده، ظاهرا در لیست خرید تیم‌های فولاد و پیکان و تراکتور جایی ندارند! تلاش برای جذب یک دروازه‌بان هم همچنان ادامه دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.