حفظ سلامتی تمامی حاضرین در خانه جشنواره از اولویت‌های مهم است

دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خانه جشنواره چهلم، گفت: حفظ سلامتی تمامی حاضرین در خانه جشنواره از اولویت‌های مهم جشنواره است.

به گزارش اینتیتر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر، مسعود نقاش‌زاده اظهار داشت: پیش از آغاز برگزاری جشنواره فیلم فجر، در سلسله نشست‌های رئیس سازمان سینمایی و ستاد جشنواره فیلم فجر و مشورت با مسئولان وزارت بهداشت، شرط برگزاری جشنواره‌ فیلم فجر در فضای واقعی، رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور حفظ سلامت خبرنگاران، منتقدان و هنرمندان تعیین شده، زیرا سلامت مهمانان و مخاطبان در اولویت اصلی است.

بیشتر بخوانید:

باتوجه به شیوع سویه اُمیکرون در کشور و خطرات ناشی از گسترش آن، رییس سازمان سینمایی و ستاد جشنواره فیلم فجر، بر حفظ سلامت مردم و همچنین هنرمندان و خبرنگاران و نویسندگان سینمایی حاضر در خانه جشنواره فیلم فجر تاکید کرده‌اند.

وی گفت: از این رو ستاد چهلمین جشنواره فیلم فجر، بر ضرورت حفظ پروتکل‌های بهداشتی چه از جانب مردم در سینماهای مردمی و چه از سوی خبرنگاران، هنرمندان و مهمانان مرکز اصلی جشنواره تاکید دارد و کلیه خبرنگاران و مهمانان حاضر در خانه جشنواره، صرفاً پس از تب سنجی و ارائه کارت واکسیناسیون وارد سالن‌ها خواهند شد.

دبیر جشنواره چهلم در پایان تأکید کرد: حفظ سلامتی تمامی حاضرین در خانه جشنواره از اولویت‌های مهم جشنواره است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.