رویاهای ژاوی دود شد!

بارسلونا در حال حاضر فصل خوبی را سپری نمی‌کند و با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند و به نظر می‌رسد با آمدن ژاوی هرناندز هم به طور کلی وضعیت بارسلونا تغییر نکرده است و مدیران بارسا برای به موفقیت رسیدن با ژاوی باید صبور باشند و برنامه‌ای بلند مدت داشته باشند.

به گزارش اینتیتر به نقل از آخرین خبر، بارسلونا این فصل را با رونالد کومان شروع کرد و پس از نتایج ضعیف، این سرمربی توسط خوان لاپورتا اخراج شد و سرخی بارخوان به عنوان مربی موقت روی نیمکت بارسا نشست و پس از او هم ژاوی آمد. در بازی هایی که هر سه‌ی این مربی ها روی نیمکت بارسا بوده اند، آبی و اناری ها نتایج سینوسی و عجیب و غریبی گرفته اند اما به نظر می رسد که اکنون ژاوی دارد چوب فصل ضعیف بارسلونا را می خورد.

بارسا در این فصل از کوپا دل ری حذف شد و در سوپرکاپ اسپانیا هم مقابل رئال مادرید شکست خورد. آبی و اناری ها در لالیگا فعلا پنجم هستند و فاصله زیادی با رئال مادرید که صدرنشین است دارند و از سویی از دور گروهی لیگ قهرمانان هم حذف شدند و راهی لیگ اروپا شده اند. ۴ رویای ژاوی در این فصل که همان ۴ جام از دست رفته هستند، دود شده اند و تنها لیگ اروپا باقی مانده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.