چرا دختر اهوازی به قتل رسید؟

بار دیگر حادثه ای تلخ و دردآور اما آشنا تکرار شد. حادثه ای که در دوسال اخیر با فاصله کمی اخبارش منتشر میشود.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ داستان نام آشنای قتل های ناموسی در دوسال اخیر با رومینا  اشرفی سیزده ساله بیشتر به مطرح شد و به چشم آمد. رومینایی که پدرش به علت فرار از خانه، زمانی که او در خواب بود سرش را با داس از بدنش جدا کرد. در هفته کنونی نیز در اهواز اتفاق تلخ دیگری رخ داد و سر مونا (غزل) حیدری هفده ساله توسط شوهرش بریده و در ملاعام چرخانده شد.

بیشتر بخوانید:

چرا دختر اهوازی به قتل رسید؟

اخباری که تاکنون از این حادثه دلهره آور منتشر شده حکایت از قتل های ناموسی دارد. قتلی که توسط شوهر و برادر شوهر این دختر به دلیل فرار او صورت گرفته است.

عباسی حسین پویا، دادستان اهواز در خصوص علت این قتل به فارس گفته است: دختر جوان اهوازی چندی پیش به کشور ترکیه گریخته بود و تصاویری را برای همسرش ارسال میکرد که منجر به تحریک احساسات او شده بود. پس از چندی پدر دختر او را به کشور باز می گرداند و زمانی که همسر او متوجه بازگشت و حضورش در اهواز می شود، به همراه برادرش برای کشتن همسرش اقدام میکند.

قاتلان دستگیر شدند؟

حسینی درباره اقدام همسر این دختر جوان و گرداندن سر او در ملاعام در ادامه بیان می کند: با متهمان به شدت برخورد می شود. زیرا علاوه بر قتلی که اتفاق افتاده است، گردن زدن این خانم در ملاعام نیز جرم است.

از این حادثه تلخ در دو روز گذشته است و تصاویر و ویدیوهای دلهره آوری در فضای مجازی منتشر شده که با برخورد قاطع مسئولان قضایی مواجه شده است. در این میان یکی از رسانه های خبری نیز طبق نظر هیات نظارت مطبوعات به دلیل انتشار تصاویر این حادثه دلخراش که سلامت روان جامعه را تهدید کرده، توقیف شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظر
  1. ناشناس می گوید

    … چرا دختر ۱۷ساله راکشتی

  2. ناشناس می گوید

    خلیلی عالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.