معرفی فیلم های سینمایی سرگرم کننده

این هفته در مطلب “معرفی فیلم های سینمایی سرگرم کننده” چهار اثر سینمایی سرگرم کننده و حال خوب کن را برای تماشا به شما مخاطبان عزیز پیشنهاد می کنیم. با ما همراه باشید.

اینتیتر – سحر زمانی؛ امروز اولین مطلب از ” معرفی فیلم های سینمایی سرگرم کننده” تقدیم شما می شود. از این پس در روزهای آخر هر هفته به معرفی چهار فیلم خوب و سرگرم کننده سینمای ایران و جهان میپردازیم تا پس از یک هفته سخت کاری با تماشای این فیلم ها، خستگی خود را در کنید.

بیشتر بخوانید:

معرفی فیلم های سینمایی سرگرم کننده

ما میلرها هستیم، سرآشپز، ماکسی و کاپین خارق العاده چهار فیلم سینمایی هستند که این هفته به شما مخاطبان عزیز معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ما میلرها هستیم (we are the millers)

اگر به دنبال یک کمدی سرگرم کننده و واقعا خنده دار هستید، ما میلرها هستیم انتخاب بسیاری خوبی برای تماشا است. این فیلم کمدی داستان چهار همسایه را روایت می کند که برای قاچاق مواد مخدر از مکزیک به آمریکا به شکل خانواده ای در می آیند و راهی مکزیک می شوند. موقعیت های کمیک بسیاری در سفر این خانوداه دروغین به وجود می آید که تماشای آنها واقعا لذت بخش است. جنیفر آنیستون، جیسون سودیکیس، اما رابرتس و ویل پورتر از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

سرآشپز  (chef)

غذا خود پدیده جذابی است. حال اگر فیلمی راجع به آن نیز ساخته شود بسیار جذاب تر می شود. همیشه فیلم هایی که حول محور زندگی یک سرآشپز می چرخد، طرفداران بسیاری دارد. سرآشپز یکی از این فیلم هاست که برای لحظاتی شما را در لذت آشپزی غرق میکند. این فیلم آشپزی ای را به تصویر می کشد که حتی روابط خانوادگی را بهبود می بخشد. سرآشپز در ژانر کمدی ساخته شده است و جان فاورو، جان لگویزمائو، بابی کاناوله، اسکارلت جوهانسون، داستین هافمن، سوفیا ورگارا، اولیور پلات، رابرت داونی جونیور و ایمی سداریس در آن نقش آفرینی می کنند.

موکسی (moxie)

فیلم موکسی در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. داستان این فیلم در دبیرستانی روایت می شود که تیپیکال دبیرستانهای آمریکایی است. دبیرستان هایی که همیشه شخصیتهای قلدر اما مشهور در آنها وجود دارند و به دیگران آزار می رسانند. در این دبیرستان شاهد تشکیل گروهی فمینیستی توسط یک دختر خجالتی و درونگرا هستیم که علیه قلدرها می ایستد و شورش به پا می کند. این فیلم براساس رمان موکسی اثر جینفر ماتیو توسط نتفلیکس ساخته شده است.

کاپیتان خارق العاده (captain fantastic)

کاپیتان خارق العاده داستان خانواده ای را به تصویر میکشد که به دور از زندگی شهری و در جنگل به شیوه انسان های غارنشین زندگی می کنند. این خانواده برای خوراک شکار می کنند، نظریه های دانشمندان بزرگ را می خوانند و هر روز تمرینات سخت بدنی انجام میدهند. کاپیتان خارق العاده به زندگی از دریچه ای متفاوت می نگرد و به شما نگاه تازه ای می دهد. ویگو مورتنسن، انالیس باسو، جرج مک کی و نیکولاس همیلتون در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.