رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

لپ تاپ‌های جدید تحت لیسانس نوکیا در راه بازار

لپ تاپ PureBook Pro تحت لیسانس نوکیا، در اندازه‌های ۱۵ و ۱۷ اینچی عرضه می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، نوکیا مجوز نام تجاری خود را برای خط تولید محصولات جدیدی واگذار کرد. محصول جدیدی که با برند نوکیا قرار است روانه بازار شود، لپ تاپ PureBook Pro است که در دو اندازه صفحه نمایش ۱۷.۳ و ۱۵.۶ اینچی عرضه خواهد شد. این لپ تاپ توسط یک استارتاپ فرانسوی به نام OFF Global که با نوکیا قرارداد بسته و مجوز توزیع این دستگاه در ۲۲ کشور جهان را دارد، ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

به گزارش جی اس ام آرنا؛ این لپ تاپ دارای پوشش بالایی آلومینیومی، لبه‌های گرد و صفحه‌ کلید دارای نور پس‌ زمینه است. البته هر دو گزینه با پنل‌های IPS Full HD با حداکثر روشنایی ۲۵۰ نیت عرضه می‌شوند، اما تنها یک گزینه پردازنده – Intel Core i۳-۱۲۲۰P همراه با ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD را ارائه می‌دهند.

وزن اولی ۲.۵ کیلوگرم است، در حالی که وزن دومی ۱.۷ کیلوگرم است. در مورد اتصالات نیز، تفاوتی بین انواع ۱۷ و ۱۵ اینچی وجود ندارد. در هر دو مورد، ۲ درگاه ۲ USB-C ۳. یک USB-A ۳.۲ و جک صدای ۳.۵ میلی متری وجود دارد.

کاربران می‌توانند از بین رنگ‌های آبی، خاکستری، نقره‌ای و قرمز یکی را انتخاب کنند. لپ تاپ نوکیا PureBook Pro از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ در خرده فروشی‌های منتخب به فروش می‌رسد. کشور‌های فرانسه، بلژیک، فنلاند، دانمارک، سوئد، لوکزامبورگ، هلند، اتریش، آلمان، ایرلند، ایتالیا، لهستان، پرتغال، اسپانیا، نروژ، ایسلند، بریتانیا، سوئیس، مراکش، تونس، کانادا، و تایلند میزبان این دستگاه خواهند بود.

لپ تاپ Nokia PureBook Pro ۱۵.۶ اینچی با قیمت ۶۹۹ یورو به فروش می‌رسد، در حالی که قیمت Nokia PureBook Pro ۱۷.۳ از ۷۹۹ یورو شروع می‌شود. شرکت OFF Global مدل‌های دیگر لپ تاپ را در اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.