فیلم‌های ایرانی با موضوع قاتلان سریالی!

فیلم‌های ایرانی با موضوع قاتلان سریالی! تماشای فیلم‌هایی که به زندگی یک قاتل زنجیره‌ای می‌پردازند، به طور توامان ترسناک و کنجکاوی‌برانگیز است.

به گزارش اینتیتر به نقل از سینماتیکت، آگاهی از انگیزه‌های پنهانی آن‌ها و اهدافی که دارند، می‌تواند برای مخاطب بسیار جذاب و در عین حال وحشت‌آور باشد. در ادامه به بهانه اکران عنکبوت، به معرفی فیلم‌هایی می‌پردازیم که شخصیت اصلی آن‌ها یک قاتل سریالی است. اگر به دنبال فیلم قاتل سریالی ایرانی هستید مطلب زیر را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

فیلم‌های ایرانی با موضوع قاتلان سریالی!

شب های تهران (داریوش فرهنگ)

شب های تهران از فیلم های قاتل سریالی ایرانی است. بعد از پیدا شدن جسد دختری به نام مینا در اطراف تهران، دوست صمیمی او شیرین تصمیم می‌گیرد خود را به طعمه‌ای برای قاتل زنجیره‌ای تبدیل کند و از این طریق به هویت حقیقی او پی ببرد. شب‌های تهران برگرفته از یکی از پرونده‌های جنجالی دهه ۷۰ است که توسط تهمینه میلانی به نگارش درآمده است. میترا حجار، شقایق فراهانی، فرهاد آئیش و یوسف مرادیان از بازیگران شب‌های تهران هستند.

فیلم‌های ایرانی با موضوع قاتلان سریالی!

کارناوال مرگ (حبیب الله کاسه‌ساز و رضا اعظمیان)

این فیلم داستان زندگی فردی نخبه را روایت می‌کند که به دنبال از دست دادن همسر باردار خود در پشت کاروان‌های شادی عروسی، دچار حس انتقام‌جویی می‌شود. او پس از این به عروس و دامادها دسته‌گل‌هایی هدیه می‌دهد که درون آن‌ها بمب‌های قوی جاسازی کرده است. فرامرز قریبیان، بهرام رادان، الناز شاکردوست و فرهاد قائمیان بازیگران کارناوال مرگ، فیلمی با موضوع قاتل سریالی هستند.

فیلم‌های ایرانی با موضوع قاتلان سریالی!

مستند مهین (محمدحسین حیدری)

مستند مهین به جنبه‌های مختلف شخصیت مهین قدیری به عنوان اولین قاتل سریالی زن در ایران و پرونده قتل‌های او می‌پردازد. این مستند که دارای سوژه‌ای جذاب است، جزئیاتی تکان‌دهنده از قتل‌های مهین قدیری به تصویر می‌کشد.

فیلم‌های ایرانی با موضوع قاتلان سریالی!

عنکبوت (ابراهیم ایرج‌زاد)

فیلم عنکبوت که به تازگی اکران خود را شروع کرده است، به زندگی سعید حنایی قاتل سریالی ایرانی می‌پردازد. عنکبوت داستان مردی را روایت می‌کند که با کشتن زنان خیابانی تصمیم داشت شهر را از فساد پاک کند. سوژه جذاب فیلم و پرداخت به جزئیات، تماشای فیلم را برای مخاطب لذت‌بخش می‌کند. محسن تنابنده، ساره بیات، ماهور الوند، شیرین یزدانبخش، علی باقری و مهدخت مولایی از بازیگران عنکبوت هستند. امیدواریم از مطلب فیلم‌های ایرانی با موضوع قاتلان سریالی لذت برده باشید.

فیلم‌های ایرانی با موضوع قاتلان سریالی!

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.