مسی زیر تیغ رسانه‌های فرانسوی

لیونل مسی بازی بدی را به نمایش نگذاشت اما نتوانست برای پاری‌سن‌ژرمن مقابل رئال مادرید تاثیرگذار باشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، رئال مادرید چهارشنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی ۳-۱ در سانتیاگو برنابئو (در مجموع ۳-۲) و پشت سر گذاشتن یکی از مدعیان قهرمانی این فصل، به دور بعد صعود کرد. پس از این شکست، مطبوعات فرانسه موضع‌گیری شدیدی علیه بعضی از بازیکنان پی‌اس‌جی داشتند که یکی از آن‌ها لیونل مسی بود.

بیشتر بخوانید:

روزنامه اکیپ با اشاره به بزرگی شکست تیمی پر از ستاره که در یک لحظه از برتری به مرحله سقوط رسید، تصویری از لیونل مسی را که با عبارت «غیر منطقی» همراه بود، در صفحه اول سایت خود قرار داد. این روزنامه صفحه اول روز پنجشنبه خود را نیز منتشر کرد که در آن کریم بنزما با سه گل خود و کلمه مسیح بالای سرش قهرمان مطلق برنابئو معرفی شد. این روزنامه در کلمه مسیح به نوعی اسم مسی را به کار برده، در اشاره‌ای واضح به اینکه بازیکن باتجربه فرانسوی رئال مادرید که همان کاری را انجام می‌دهد که همه انتظار داشتند مسی انجام دهد.

این در بررسی عملکرد بازیکنان، نمره ۶ را به مسی داد و اینطور نوشت: «در سمت راست بازی می‌کرد، اما در واقع منطقه بزرگ‌تری را با توجه به حرکاتش پوشش داد. او که بسیار پرتحرک بود، همیشه بین خطوط راه حلی برای حفظ توپ ارائه می‌کرد و دانش بازی‌خوانی خود تحت فشار را با پاسهایی با دقت فوق‌العاده و انتخاب‌های درست نشان می داد. ما حتی دیدیم که او دفاع می‌کرد. اما نتوانست روزنه دفاعی مادرید را پیدا کند. آخرین فرصت ضربه آزادی بود که از بالای دروازه به بیرون رفت.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.