رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مجیدی به رکورد گل‌محمدی رسید

تیم فوتبال استقلال اگر مقابل پرسپولیس در داربی ۹۸ پایتخت بازنده نشود، از رکورد گل‌محمدی عبور خواهد کرد تا یک رکورد دیگر برای سال آینده باقی بماند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، در آخرین دیدار از روز اول هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، استقلال و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار با یک گل به نفع شاگردان فرهاد مجیدی پایان یافت. امیرحسین حسین‌زاده در دقیقه ۳۲ برای استقلال گل زد.

بیشتر بخوانید:

با این پیروزی، استقلال ۵۴ امتیازی شد و نوار شکست‌ناپذیری آبی‌ها در این فصل به ۲۲ هفته رسید و از سوی مقابل اختلاف امتیاز آبی‌ها در صدر جدول با پرسپولیس در عدد ۶ باقی ماند. به این ترتیب استقلال در شرایط کاملا خوب و آیده‌آل آماده داربی ۹۸ تهران شد. صنعت نفت آبادان هم که هفته قبل پرسپولیس را شکست داده بود، با ۳۰ امتیاز در عدد ۳۰ و رتبه هفتم جدول جا خوش کرد.

استقلالی‌ها در حال حاضر با ۲۲ بازی بدون شکست، رکورددار شکست ناپذیری در طول یک فصل است. ۲۲ بازی بدون باخت شاگردان فرهاد مجیدی، با رکورد یحیی گل‌محمدی از فصل ۹۹-۱۴۰۰ تا این فصل از رقابت‌های لیگ برتر برابر است.

شاگردان یحیی گل‌محمدی از هفته سیزدهم فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر، با ۲ بازی عقب مانده در آن دوره، توانستند ۲۰ بازی بدون شکست را پشت سر بگذارند و در پایان فصل نیز قهرمان رقابت‌های لیگ برتر شوند. سرخ‌پوشان پایتخت در ادامه و در این فصل از رقابت‌ها، ۲ بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند اما مقابل آلومینیوم اراک شکست خوردند تا نوار نباختن پرسپولیس مقابل این تیم اراکی شکسته شود.

با این وجود، استقلالی‌ها در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس می‌روند و این شانس را دارند که با نباختن مقابل پرسپولیس، یک رکورد فوق‌العاده را به نام خود ثبت کنند و با ۲۳ بازی متوالی بدون شکست از هفته اول مسابقات لیگ برتر، به دنبال یک رکورد دیگری برای سال آینده باشد که آن هم ۲۶ بازی متوالی بدون شکست پرسپولیس در لیگ ششم و هفتم است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.