رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آموزش طراحی سایت شرکتی با قالب چند منظوره

آیا می دانید که فقط با طراحی سایت در دنیای پر رقابت امروزی می توانید به راحتی از رقبایتان پیشی بگیرید؟ بسیاری از شرکت ها برای تبلیغات بیشترومعرفی خدمات و نمونه کار های خود و هم چنین جلب اعتماد افراد و کسب اعتبار بیشتر برای شرکت خود سایت طراحی می کنند. برای اینکه بتوانید یک سایت شرکتی حرفه ای طراحی کنید این مقاله را بخوانید.

به گزارش اینتیتر، آیا می دانید که فقط با طراحی سایت در دنیای پر رقابت امروزی می توانید به راحتی از رقبایتان پیشی بگیرید؟ بسیاری از شرکت ها برای تبلیغات بیشترومعرفی خدمات و نمونه کار های خود و هم چنین جلب اعتماد افراد و کسب اعتبار بیشتر برای شرکت خود سایت طراحی می کنند. برای اینکه بتوانید یک سایت شرکتی حرفه ای طراحی کنید این مقاله را بخوانید.

قدم اول: خرید هاست

در مرحله اول باید بدانید که خرید هاست برای شما ضروری است. هاست همان میزبانی سایت شماست و تمامی فایل ها در آنجا ذخیره می شوند. مهم ترین نکته ای که درباره هاست باید بدانید توجه به سرعت و حجم آن است. هم چنین پشتیبانی هاستینگ هم خیلی مهم است که درصورت بروز مشکلی در سرویس دهی به راحتی با یک تیکت یا تماس مشکل تان حل شود.

قدم دوم: خرید دامنه

دامنه سایت در ذهن کاربران شما می ماند. بنابراین هنگام ثبت دامنه به ماندگاری نام و اختصار آن توجه کنید. خیلی از افراد کلمه کلیدی کسب و کار خود را برای دامنه سایت شان انتخاب می کنند ولی ممکن است سال های بعد به هر دلیلی سایت را تغییر کاربری بدهند بنابراین در انتخاب نام دامنه دقت کنید.

قدم سوم: خرید قالب

بعد از انجام مراحل قبل باید روی سایت قالب نصب کنید. توجه کنید قالبی را انتخاب کنید که به کسب و کار شما بیشترین شباهت را داشته باشد، مثلا اگر یک شرکت ساختمانی و معماری هستید حتما قالبی با دموی مربوط به معماری انتخاب کنید. هم چنین قالب باید کاربرپسند و دارای زیبای بصری باشد، قالب های چند منظوره شرکتی مانند قالب آوادا و قالب انفولد و قالب دیوی از بهترین قالب های موجود برای راه اندازی سایت شرکتی هستند.

قدم چهارم: سفارشی سازی سایت

پس از انتخاب و نصب قالب چند منظوره می توانید سایت خود را شخصی سازی کنید. برای این کار به سراغ تنظیمات سفارشی سازی قالب بروید و تنظیمات مربوط به هدر، فوتر، لوگو را مطابق سلیقه تان انجام دهید. بهتر است سایت شما از نظر رنگ بندی و انتخاب فونت و هدر و فوتر، ساختار منسجم و زیبایی داشته باشد تا برای کاربران جذاب به چشم بیاید. بسیاری از قالب ها دارای چندین دمو هستند که از قسمت سفارشی سازی می توانید هر کدام از آن ها را که می خواهید درون ریزی کنید همانند قالب آوادا که دارای ۶۸ دمو متنوع است.

بعد از سفارشی سازی قالب حتما به ویژگی ها و امکاناتی برای کارایی بهتر سایت نیاز خواهید داشت. برای افزودن امکانات بیشتر و بهتر به سایت از افزونه ها کمک بگیرید. پلاگین های مورد نیاز برای سایت شرکتی شامل افزونه های سئو و امنیت هستند که به ترتیب منجر به بهبود سئو سایت شرکتی و حفظ سایت از حملات هکری و ویروسی می شوند.

چرا باید قالب چند منظوره بخریم؟

در این قسمت به بررسی ویژگی ها و مزایای قالب چند منظوره و تفاوت هایش با قالب ساده می پردازیم.

قالب ساده برای فروشگاههای آنلاین یا وبلاگ و یا سایت های خبری استفاده می شود. قالب چند منظوره انتخابی هوشمند برای طراحی سایت شرکتی است چون با وجود این قالب می توان صدها صفحه با جزییات و ویژگی های مختلف را مدیریت کرد.

این قالب همانطور که از نامش پیداست امکانات بیشتری دارد و برای سایت هایی که قابلیت های مختلفی دارند گزینه مناسبی هستند. ویژگی هایی قالب چند منظوره دسترسی به ویژگی های بیشتر مانند قالب انفولد که دارای ۱۲۰ المان آماده است و می توانید سایتتان را مجهز به امکانات مختلف کنید استفاده در چند پروژه و پشتیبانی بهتر است، اگر شما شرکتی دارید که چندین خدمات یا پروژه ارایه می دهد می توانید از قالب چند منظوره در طراحی سایت خود استفاده کنید.

آموزش طراحی سایت شرکتی با قالب چند منظوره

حالا که با ۴ قدم مهم برای طراحی سایت آشنا شدید در ادامه به بررسی ویژگی های یکی از بهترین قالب های چند منظوره یعنی قالب شرکتی انفولد می پردازیم:

قالب انفولد از بهترین قالب های چند منظوره شرکتی

قالب انفولد یکی از بهترین قالب های وردپرس در سراسر جهان است و افراد زیادی در دنیا به دلیل قابلیت های بالای این قالب از آن استفاده می کنند قالب چند منظوره انفولد بسیار انعطاف پذیر و کاربردی است. ظاهر زیبای این قالب و تنوع طرح بندی و استایل و رنگ بندی و داشتن دمو های جذاب باعث محبوبیت بیشتر این قالب شده است. از مهم ترین ویژگی های این قالب قابلیت درگ و دراپ و سرعت بالا است. قالب enfold کاملاً فارسی و راست چین شده است و انواع فونت های فارسی را دارا می باشد. برای اینکه بتوانید با قالب انفولد یک سایت شرکتی طراحی کنید باید با قسمت های مختلف این قالب آشنا شوید

تنظیمات قالب enfold

بعد از نصب قالب انفولد باید به سراغ تنظیمات قالب که در پیشخوان وردپرس وجود دارد بروید و انواع تنظیمات سایت را انجام دهید. شما می توانید تنظیمات مختلف از جمله چیدمان عمومی و استایل عمومی و پیشرفته و فهرست بندی و تنظیمات مربوط به لوگو، استایل، سربرگ و پاورقی را از انجام دهید.

آموزش طراحی سایت شرکتی با قالب چند منظوره

ویژگی های قالب چند منظوره شرکتی انفولد

در ادامه به بررسی ویژگی های این قالب حرفه ای می پردازیم:

راه اندازی و نصب سریع

هیچ کاربری دوست ندارد با پیچیدگی در مرحله نصب قالب مواجه شود بنابراین به دنبال انتخاب قالبی هستند که سریع و راحت نصب شود، قالب چند منظوره انفولد از جمله قالب هایی است که بسیار سریع نصب می شود و تنظیمات بسیار راحتی دارد.

صفحه ساز اختصاصی قالب انفولد

طراحی صفحات سایت با استفاده از صفحه ساز اختصاصی از مهم ترین ویژگی های قالب است. قالب آوادا و قالب انفولد دارای این ویژگی هستند و همین باعث محبوبیت زیاد این قالب ها شده است و شما را قادر می کند بدون نوشتن یک خط کد نویسی و فقط با کشیدن و رها کردن صفحات خود را طراحی کنید و دیگر نیازی به نصب صفحه سازهای المنتور و ویژوال کامپوزر نیست.

هدر ساز و منو ساز قالب انفولد

هدر و منو برای هر سایت ضروری است چون کاربران با دیدن منو و هدر می توانند مضمون کلی سایت را درک کنند و از این طریق مسیر مورد نظر خود را پیدا کنند، از بهترین ویژگی هایی که این قالب دارد این است که به راحتی می توانید با انجام تنظیمات ساده هدر و منوی زیبا برای ساده خود طراحی کنید.

اسلایدر ساز

اسلایدر سایت در هنگاام ورود به هر سایت قابل مشاهده است. با کمک اسلایدر سایت می توان اطلاعیه ها و اخبار مختلف را به کاربران اطلاع رسانی کرد. خیلی از کاربران به دنیال دانلود اسلایدر ساز ها برای سایت هستند ولی قالب چند منظوره انفولد خود دارای اسلایدر ساز است و دیگر نیازی به نصب افزونه های اسلایدر ساز نیست.

دموهای متنوع

قالب چند منظوره انفولد بیش از ۴۰ دموی آماده دارد. شما می توانید از قسمت تنظیمات سایت وارد قسمت درون ریزی دمو شوید و دمویی که مرتبط با کسب و کار شماست انتخاب کنید و درون ریزی را انجام دهید.

سئو فرندلی

اگر به دنبال این هستید که سایت شرکتی شما در نتایج اول گوگل باشد باید به سئو سایت تان توجه کنید. یکی از ساده ترین راه ها برای بهینه سازی سایت انتخاب قالبی است که سئو فرندلی باشد. قالب انفولد با توجه به کد نویسی بسیار اصولی متناسب با استانداردهای گوگل است و می تواند شما را یک گام به رتبه اول گوگل نزدیکتر کند.

چند زبانه بودن

چند زبانه بودن برای سایت های امروزی مزیت حساب می شود مخصوصا این که خیلی از شرکت ها به سمت فعالیت های بین المللی روی می آورند. بنابراین اگر در حال حاضر فعالیت بین المللی دارید یا قصد دارید در آینده فعالیت بین المللی شروع کنید قالب چند زبانه انفولد یک انتخاب بسیار حرفه ای است.

تایپو گرافی و رنگ بندی متنوع

همانطور که می دانید جذابیت بصری برای سایت بسیار مهم است. وقتی کاربران سایت را باز می کنند رنگ بندی و طراحی زیبای سایت یکی از عواملی است که موجب می شود کاربران سایت را به زودی ترک نکنند، این قالب از متنوع ترین رنگ بندی و فونت برخوردار است و می توانید استایل سایت را به سادگی تغییر دهید.

در این مقاله به معرفی قالب چند منظوره شرکتی انفولد پرداخته شد، امیدواریم با قالب انفولد یک سایت شرکتی عالی و حرفه ای طراحی کنید.

اگر سوالی درمورد انتخاب محصول دارید می توانید از طریق زیر با پشتیبان های راست چین در ارتباط باشید.

تلفن پشتیبانی محصولات راست چین: ۰۳۸۳۱۱۲۴

کانال تلگرام: https://t.me/rtltheme

کانال اینستاگرام: https://www.instagram.com/rtltheme/

لینکدین: https://ir.linkedin.com/company/rtltheme

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. بهزاد می گوید

    سلام قالب انفولد راست چین شده و واقعا سبک بود. یک وب سایت سرکتی برای خودمون طراحی کردیم در زمینه ساختمان سازی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.