۵۵ هزار تماشاگر کره در انتظار تصمیم AFC

درخواست ایران برای بدون تماشاگر شدن بازی با کره جنوبی مورد توجه رسانه‌های این کشور قرار گرفته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه،‌ در حالی که ۲۴ ساعت تا بازی ایران و کره جنوبی در سئول باقی‌ مانده، تیم میهمان همچنان امیدوار است که کنفدراسیون فوتبال آسیا با ورود به ماجرای برگزاری این بازی، از حضور تماشاگران ممانعت به‌عمل بیاورد.

بیشتر بخوانید:

ایران چندی پیش درخواست داده بود که بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود و در دلیل خود برای این درخواست عنوان کرده بود که موارد ابتلا و مرگ و میر در کره جنوبی بر اثر کرونا بسیار بالا رفته و حضور تماشاگران می‌تواند مشکلاتی را برای بازیکنان و اعضای تیم به‌وجود بیارود و بر اساس پروتکل‌های AFC نباید امکان حضور تماشاگران وجود داشته باشد.

خبرگزاری کره جنوبی در این خصوص و با پوشش این خبر نوشته که بازی حساس ایران و کره در حالی برگزار خواهد شد که تیم میهمان توجه ویژه‌ای به جزئیات دارد و امیدوار است کنفدراسیون فوتبال آسیا که تصمیم گیر این موضوع است، درخواستش را بپذیرد.

بازی ایران و کره در شرایطی برگزار می‌شود که استادیوم ۶۲ هزار نفری شهر سئول میزبان این مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز است و تاکنون بیش از ۵۵ هزار بلیت این بازی به فروش رفته است. انتظار می‌رود در روزهای آینده ۷ هزار بلیت باقی‌مانده هم فروش برود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.