رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مقصد جدید لواندوفسکی مشخص شد

بهترین بازیکن سال فیفا، که به‌دنبال تجربه چالشی جدید است، یکی از گزینه‌های اصلی بارسلونا برای تقویت خط‌حمله خود می‌باشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از آخرین خبر، در تابستان امسال بارسلونا به دنبال جذب روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ است. مهاجم لهستانی، که قراردادش با بایرن مونیخ تابستان ۲۰۲۳ به‌پایان می‌رسد، به دنبال یک چالش جدید است.

بیشتر بخوانید:

به نقل از اسپورت‌ایتالیا، آبی‌اناری‌ها برای انتقال به نیوکمپ با این مهاجم ۳۳ ساله به توافق شخصی رسیده‌اند. باشگاه اسپانیایی اکنون باید مذاکرات خود با بایرن‌مونیخ را در مورد انتقال این بازیکن آغاز کنند. باشگاه آلمانی اگر نتواند جانشین مناسبی را برای مهاجم گلزن تیمش به‌خدمت گیرد، احتمالا با فروش لواندوفسکی موافقت نخواهد کرد.

لواندوفسکی در بایرن مونیخ به یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال تبدیل شده‌است. او در ۳۶۶ بازی در تمامی رقابت‌ها، ۳۳۹ گل به ثمر رسانده است. این بازیکن ۳۳ ساله با بایرن ۷ قهرمانی بوندسلیگا، سه قهرمانی جام حذفی آلمان و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده‌است.

او شش بار بهترین گلزن فصل بوندسلیگا شده و دو بار جایزه بهترین بازیکن لیگ را از آن خود کرده‌است. مهاجم لهستانی در این فصل، در ۳۷ بازی در همه رقابت‌ها ۴۵ گل برای باواریایی‌ها به‌ثمر رسانده‌است.

بارسلونا در ماه ژانویه پیرامریک اوبامیانگ، فران تورس و آداما ترائوره را به خدمت گرفت و مشتاق است تا در تابستان امسال، تقویت خط‌ حمله خود را ادامه‌دهد. آنها به ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند نیز علاقه‌مند هستند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.