رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مصرف بنزین در نوروز ۲۷ درصد افزایش یافت

متوسط مصرف بنزین در نوروز امسال به ۱۱۲ میلیون لیتر در روز رسید که در مقایسه با میزان مصرف بنزین در مدت مشابه سال قبل، رشدی ۲۷ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، هرچند که پیش بینی مسوولان درباره مصرف بنزین درنهایت ۱۰۰ میلیون لیتر در نوروز بود اما با کاهش محدودیت‌های کرونایی این رقم به ۱۱۲ میلیون لیتر رسید، با این وجود هیچ مشکلی در فرایند سوخت‌رسانی ایجاد نشد.

طبق اعلام روزانه مصرف بنزین کشور در فاصله روزهای یکم تا دوازدهم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ به‌ترتیب ۸۹ میلیون لیتر، ۱۱۳ میلیون لیتر، ۱۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر، ۱۰۹ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر، ۱۰۱ هزار لیتر، ۱۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر، ۱۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر، ۱۰۹ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر و ۱۰۸ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر، ۱۰۸ میلیون لیتر، ۱۱۹ میلیون لیتر، ۱۲۱ میلیون لیتر بوده است. مصرف بنزین کشور همچنین در روز ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ با ثبت رکوردی تازه، به ۱۳۱ میلیون لیتر رسید.

طبق اعلام وزارت نفت، کرامت ویس کرمی – مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره میزان مصرف بنزین در ایام نوروز امسال و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل گفت: در فاصله ۱۷ روزه تعطیلات نوروزی (۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا دوازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۱) به‌صورت میانگین روزانه ۱۱۲ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده که این عدد در مدت مشابه پارسال با ۸۸ میلیون لیتر، ۲۷ درصد افزایش یافته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.