شانس بزرگ اسکوچیچ برای نشستن روی نیمکت تیم ملی

دراگان اسکوچیچ همچنان امیدوار است در تیم ملی ایران بماند و جام جهانی را با تیم ملی کشورمان تجربه کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، دراگان اسکوچیچ هنوز مطمئن نیست که در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران باشد هر چند که اصلا ناامید هم نیست و به خاطر صدرنشینی تیم ملی در مرحله گروهی و البته نتایج خوبی که گرفته به آینده امیدوار است. البته اسکوچیچ بازی مهم به کره جنوبی را باخت که اگر نمی‌باخت امروز خیال آسوده تری داشت اما چیزی که شانس او را بیشتر می‌کند مبلغ قرارداد پائین اوست و این که این روزها شرایط مالی فدراسیون تعریف چندانی ندارد.

بیشتر بخوانید:

طبق شنیده‌های ما قرارداد اسکوچیچ حدود ۲ میلیارد تومان است که نسبت به امثال کی‌روش و ویلموتس اصلا قابل مقایسه نیست. همین مسئله می‌تواند در نهایت منجر به ماندن اسکوچیچ شود و شانس او را برای جام جهانی افزایش بدهد.

البته خیلی‌ها می‌گویند ماندن ماجدی هم می‌تواند به سود اسکوچیچ تمام شود چرا که شاید اگر او برود ،رئیس جدید برای قدرتنمایی هم که شده یک مربی بزرگتر و اسم و رسم دارتر را بیاورد. با تمام این اوصاف برگ برنده اسکوچیچ می‌تواند همین مبلغ قرارداد پائین او باشد. اسکوچیچ مربی گرانی نیست و و برای جام جهانی هم بعید است درخواست مالی خیلی بالایی داشته باشد؛ در نتیجه گزینه مطلوبی برای فدراسیون فوتبال خواهد بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.